Reakcia na: hoppusmark01 #106673:
Ja celú túto diskusiu vnímam nasledovne. Je na uvážení, či navrhnuté protismerné okruhy by mali mať odlišné číslovanie alebo nie. V zásade sú obe možnosti prípustné, sporných bodov nie je tak veľa - ide len o to, dať na misku váh argumenty pre a proti a vybrať si všeobecne výhodnejšie riešenie. Ani jedno riešenie nie je zlé. Ide len o to, ktoré je lepšie.U kolegu z Viedne nastal problém v tom, že on nediskutoval o výhodách a nevýhodách jednotlivých riešení, ale jedno z nich automaticky prehlásil za jediné správne a vhodné, čo by samo o sebe nebolo také nepochopiteľné, keby neargumentoval štýlom "lebo vo Viedni je to tak a preto to musí byť dobre". Keď sme niektorí našli odvahu sa spýtať aj na nejaké dopravné dôvody preferovania odlišného číslovania, dozvedeli sme sa o brzdových kvapalinách v našich mozgoch. Takzvaná diskusia ďalej pokračovala tým, že sa ukázalo, že za príklad dávané viedenské linky 46B a 146B vlastne nie sú plne okružné (tzv. linky tvaru "O"), ale čiastočne okružné s krátkym súbežným úsekom (tzv. linku tvaru "P"), čiže linky iného typu ako navrhovaná linka diskutovaná. Naproti tomu viedenská linka 60A, ktorá trasu tvarom porovnateľnú s navrhovaným bratislavským okruhom má, si ponecháva aj vo Viedni v oboch smeroch rovnaké číslo (obojsmerná linka 60A v smere Liesing a v opačnom smere Liesing). Keď sa ukázalo, že "jediné správne riešenie z Viedne" sa vlastne vo Viedni ani neuplatňuje, pre kolegu z Viedne sme sa zrazu už všetci stali slovenskými tupcami a diskusiu s nami ukončil.
Mne nejde teraz o to, či niekto mal alebo nemal pravdu. Ide mi o štýl debaty. Lebo ja by som čakal, že keď sa v diskusii stretnú dva odlišné názory, tak vzájomne argumentujú namiesto toho, aby sa urážali. Je to škoda. A najzaujímavejší praradox je, že sme tu popísali niekoľko strán o linke, ktoré neexistuje a ani sa nepripravuje.
bwd
Je vidieť, že nedokážeš pochopiť, o čom bola reč ani len v prípade tých CP, tak nemôžem očakávať, že pochopíš, že ak budú navyše linky zreteľne odlíšené, tak cestujúci bude mať jednoduchšiu orientáciu a nebude musieť len preto, aby zistil, kade to vozidlo, na ktoré čaká, vlastne pôjde. Slovenskému cestujúcemu treba nahádzať čo najviac polien pod nohy a cestovanie mu čo najviac znepríjemniť - to je typický slovenský pohľad. Nemá zmysel diskutovať so slovenskými tupcami, ktorí nepripustia žiadne nápady zo zahraničia len preto, že nie sú ich, vlastné. Vozte sa ďalej na kravách, nechajte sa buzerovať nezmyselnosťami, ktorých v doprave máte dosť a denne o nic píšete, to vám patrí. Je mi teplo, kašlem na ďalšiu debatu s vami. Howgh.