Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #106064:
vo viedni sice robia nejake kiksy, ale co sa tyka MHD, maloktora metropola europy moze viedni konkurovat. a je na smiech napisat, ze sa BA nema inspirovat vo viedni.. a kym sa ma ? tiranou ?

resp az bude BA tak dobre na tom, ze moze rusit moderne elektrickove trate a nahradit ich metrom, mozeme sa o tom bavit.

vsak trat 21 bola na tom lepsie ako 90% trati v BA ..
Reakcia na: Majo #106067:
zrusenie 21 sa sice javi ako predcasne, ale oni maju na to dovody, jednak dalsie predlzenie U2 a ak si pamatam, tak sa teraz na handelskai preraba kompletne zeleznica a planuju zaokruhovat S45, cize ta elektricka je tam bude zbytocna..

degradacia uzemia tam sice nejaka je, ale tam je to hlavne pristavny komplex, manipulaky a potom zase prater. takze problem s 21 nevidim temer ziaden...

co sa tyka vlakov, ako bolo spomenute, nejako ten vlak do BA musis dostat 😉
Reakcia na: Majo #106119:
"...takže som to pochopil tak..."

To si pochopil zle. Asi budem musieť nabudúce dať tak pol kila až kilo smajlíkov. 🙂
Reakcia na: boxcar #106120:
no v smere z Viedne sú ráno vlaky vyťažené málo.. Lenže v smere z Bratislavy do Viedne až moc. A ten vlak musíš nejak do Bratislavy dostať.. ?
Reakcia na: Majo #106119:
zbytočná "hádka" ?

a btw inak moje skúsenosti: 5:28 z Viedne, pracovný deň, 7 cestujúcich.
Reakcia na: bwd #106118:
Ale ja vôbec nekritizujem to, že ten vlak existuje. To Ty si tvrdil, že "koho už len napadne cestovať v nedeľu ráno o šiestej?!", takže som to pochopil tak, že považuješ vlak za nepotrebný. Mne napríklad práve tento vlak vyhovuje.
Reakcia na: Majo #106116:
"Tak pre koho tam ten vlak je?"

Aby mohli cestujúci cestovať, keď to budú potrebovať. Nechápem, ako sa niekto môže pozastavovať nad niečím takým, že v nedeľu ráno ÖBB vypraví plánovaný vlak. Alebo sa už idete pustiť aj do diskusie o reorganizácii rakúskej dopravy tak, ako to (absolútne zbytočne) robíte s bratislavskou?
Reakcia na: Majo #106114:
Ak si este STALE nepochopil, ja som myslel co sa tyka inspirovania sa, vsetky podporne veci, ktore motivuju ludi vyuzivat MHD (vlaky a MHD zdarma ak mas listok na futbal, do fanusikovskej zony sa autom nedostanes, atd.).. obavam sa ze v BA radsej postavia parkovaci dom s 20 podlaziami a budu povazovat dopravu za vyriesenu.
Reakcia na: bwd #106115:
Tak pre koho tam ten vlak je? Keby som ním nešiel ja, prevezie akurát vzduch...
Reakcia na: Majo #106112:
Koho už len napadne cestovať v nedeľu ráno o šiestej?! ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #106090:
Tak či tak v koncovom úseku nahradili električku autobusmi, nie metrom, takže inšpirirovať sa naozaj nemusíme. A je úplne jedno kvôli čomu električku zrušili, podstatné je, že ju zrušili.
Reakcia na: 810zssk #106111:
Papierovo sa zruší a fyzicky ju už potom rozoberú postupne miestni...
Napríklad Šamorín ešte papierovo existoval (len so zastavenou všetkou dopravou), a už boli rozkradnuté výhybky v Šamoríne.
Reakcia na: bwd #106109:
Minule som išiel v nedeľu okolo 6.00 ráno do Viedne a mal som celú cestu celý Talent len a len pre seba. Ani sprievodca, skrátka nikto... Taký luxusný taxík si môže dovoliť málokto (a mňa stál len cca 140 Sk). ?
Reakcia na: Martin Fundárek #106108:
A nemoze sa papierovo zrusit, ale fyzicky nerozobrat?
Reakcia na: stevo #106105:
"ako je vytazena linka do Rakuska? vie niekto?"

Ranné linky do Rakúska (zo ŽST Petržalka) sú vyťažené tak, že cestujúci si nemajú koľkokrát kam sadnúť a musia stáť.
Reakcia na: Ike #106104:
Zákon o dráhach núti vlastníka dráhy udržiavať ju v prevádzkyschopnom stave. Takže ak sa vyskytne nejaká závada, má na výber dve možnosti: opraviť trať (čiže investovať), alebo požiadať o jej zrušenie. Prípadne ju ešte môže predať - ak by sa našiel nejaký záujemca.
Reakcia na: stevo #106105:
Spravidla 0 ludi.
Reakcia na: Ike #106103:
Napríklad náklady na pochôdzkára či mazanie vekslí. Náklady sa dajú minimalizovať tým, že do trate neinvestuješ (žiadne opravy nad rámec povedzme doplnenia chýbajúceho šróbu, či výmeny pár najzhnitejších pražcov), ale nejaké budú na každej trati.
ako je vytazena linka do Rakuska? vie niekto? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.