Reakcia na: Max #106013:
nemyslel som krizovatku Dellu, ale tú ďalšiu v poradí - tam je to bez šipiek a práve tú zabudli spomenúť ? Re #106024 810zssk: presne tak. teraz je vidieť, aké sú električky vlastne nebezpečné, taký ľahký vlak by určite nezbrzdil dopravu ?
Re #106025 Lubomir: aspoň nebude treba kupovať nové busy, keď chcú prepravovať iba spokojných...
Re #106026 Mike: veď nosí v batohu vlastnú klimatizáciu a zabudol ju vypnúť ?
Re #106047 Majo: podľa mňa to nakoniec dopadne tak, že sa bude hrať v Ružinove, alebo druhá alt. presunú termín na zimu (ale musí mrznúť) a bude sa hrať na Draždiaku, prípadne Štrkovci... alebo radšej prepusťme termín '11 Maďarom a vezmime od nich nejaký 2040...
? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
Ako charakteristika postoja vedenia mesta ku svojim občanom a voličom
drink