Aspoň čo som videl, tak na vlakových motorových jednotkách radu 812 sú oranžové transparenty BUSE (ospravedlňujem sa, ak to tu bolo spomenuté, ale 4 dni som tu nebol a nemám chuť to prelistovávať) ☺
Hovorí ti niečo BUSE BS310? ? Oranžové transparenty možu byat aj hocijaky LoLo transparenty ked si niekto pospaja oranzove diody kablikmi ?
K podsvieteniu. Pri starých BUSE-DOT je to diskutabilné. pretože tie sú podsvietené zdola žiarivkami, ktoré sa vypália ale BEUS ich nevymení. To je ten problém.
Pri nových DOT-LEDkách je to v pohode, pretože tam je každý bod podsvietený osobitne ?
Ja si pamätám ešte kedysi dávno mali určite nejaké kĺbové plyňáky aj druhý vnútorný transparent za kĺbom. Podľa mňa je to skôr otázka financií. A okrem transparentu by sa už muselo vymeniť aj stropné osvetlenie za tie užšie, ktoré by nebránili výhľadu na ten druhý vnútorný transparent narozdiel od tych starších hrubých.
2. kedysi bol standard iba jeden vnutorny transparent. ked zacal byt standardom 2 DPB uz klbove vozilda nekupoval. Avsak preco dva vnutorne trasnparenty nedostali plynofikovane klbove karosy netusim. Inak rovnako sa vyvijali aj vonkajsie tranparenty. Prva seria Ik435 mali len jeden bocny tranparent neskorsie serie uz mali dva.
ak transparenty niesu v noci podsvietene tak je to bud vypnute (ale mam taky pocit, ze podsvietenie transparentov sa zapina spolu s osvetlenim vozidla), alebo je pokazene a v tomto pripade je uplne jedno aku farbu maju transparenty. Navyse BUSE transparenty, ktore sa pouzivaju v BA su jednofarebne, takze neviem ake oranzove by si chcel mat. Oranzove su bud Emtesty alebo R&G a tie sem neplet. O emtestoch sa radsej nevyjadrujem. A myslim si ze aspon transparenty by sme mali mat unifikovane a nie ze tretina busov bude mat BUSE, druha R&G a dalsia emtesty. Idealnejsie riesenie by bolo skor keby u vsetkych busov to podsvietenie fungovalo...
2. to by aj mna zaujimalo, mozno by to bolo fajn ale nejaky dovod to musi mat preco to v autobusoch nie je. inac v poslednej dobe som si vsimol ze tie zadne transparenty v interieroch nejako blbnu. Hlavne 6601 odkedy dosla z generalky tak ma stale problemy s tym BUSE, najprv nehlasila nazvy zastavok a najnovsie jej nefunguje zadny opticky hlasic zastavok..
Chcel by som načať tému označovanie autobusov a elektronických transparentov.
1. Večer často nevidno o aký spoj ide nakoľko elektronické transparenty niesú často podsvietené. Neviem či aj prípade podsvietenia neni lepší a jasnejší transparent s oranžovými číslami.
2. V interiéri trolejbusov 15Tr sú namontované transparenty aj za kĺbom aby bolo vidno aká zastávka nasleduje aj v zadnej časti. Prečo neni to isté aplikované aj u autobusov?
Některé prvky bysme určitě našli, ale jako celek je to oproti stanicím typickým z 80. let (Anděl, Karlovo náměstí, Náměstí Republiky) plné mramoru, podstatně jiné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
2. kedysi bol standard iba jeden vnutorny transparent. ked zacal byt standardom 2 DPB uz klbove vozilda nekupoval. Avsak preco dva vnutorne trasnparenty nedostali plynofikovane klbove karosy netusim. Inak rovnako sa vyvijali aj vonkajsie tranparenty. Prva seria Ik435 mali len jeden bocny tranparent neskorsie serie uz mali dva.