Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #103501:
Tp ma úžasne baví, keď tĺčik s rokom narodenia 1989 presne vie, ako to vtedy nebolo zanedbané a bla bla bla.
Reakcia na: Solider #103500:
KRETÉN.
Reakcia na: Solider #103489:
Pitcho, tay si živý pohlavný úd, inak také slovo, ktoré tu robocenzor vyhviezdičkuje.
Reakcia na: Ike #103482:
Ďalší IDIOT.
Reakcia na: Solider #103553:
Hmm, niekedy je lepšie si premyslieť, čo chceš vlastne povedať, dať to dokopy, ešte raz to po sebe prečítať, a až potom písať na fórum.
Reakcia na: Solider #103478:
Ty KRETÉN! Odsťahuj sa na Kubu alebo do Bieloruska, IDIOT!
Reakcia na: Solider #103549:
Pokiaľ hovoríš, že je treba a priori rozširovať dvojprúdové komunikácie, tak hovoríš zle.
Reakcia na: bwd #103455:
Zato ty si vzorový hyperdemokrat ? .
Reakcia na: Ike #103540:
Ciest je tam viac, ale nie toľkokrát viac ako by to vyplývalo z tvojho "výpočtu". Okrem toho New York má ešte veľa čo robiť v zlepšovaní dopravy pre chodcov, cyklistov a užívateľov MHD. Napr. v autobusoch sa nastupuje len prednými dverami, zastávky sú častokrát mimoriadne nahuso, vyhradené pruhy síce niekde sú, ale celkove je autobusová doprava neuveriteľne pomalá a kto nemusí, nepoužíva ju. Pričom keby sa systém zmenil, prilákalo by to ľudí do MHD a zlepšila by sa celková dopravná situácia.

Inak v NY bývajú bežne aj troj-štvorprúdové (v jednom smere) vnútromestské komunikácie zapchaté.
Reakcia na: Ike #103424:
Keď už raz budujem podazd, tak vybudujem MÚK a nie tvoj dvojúrovňový kruháč ? .
Reakcia na: Ámos #103417:
Och, áno, presne tak to je, pán Perner!
Reakcia na: Samo1 #103413:
Počúvaj, synček, v ktorej končine sa používa výraz "elka"? V tých tvojich Lazoch pod Makytou, z ktorých si sa predvlani prisťahoval a teraz tu robíš blaváka?
Reakcia na: Ámos #103410:
Vieš, čo je to "možnosť navýšenia"? Popíš. A popíš rovno aj, ako ju môže využiť účastník tendra.
Reakcia na: Ike #103528:
A potom, keď nebude stačiť 3+3, tak 4+4?
Reakcia na: Ike #103520:
Aj diaľnica medzi BA a Trnavou má byť 3+3, že? Aby sa do BA dostalo každý deň ešte o 50% viac áut ako dnes?
Reakcia na: Ámos #103407:
Tuším ti k plnej prezývke pridám ešte jedno meno - Ámos Perner Keynes - lebo ty si, ako pozerám, aj geniálny dopravný inžinier.
Reakcia na: Ike #103393:
Je to pekné, je to bezpečné, je to málo nákladné, navyše je to ešte raz pekné a okrem toho je to málo priepustné a neekologické.
Reakcia na: Ámos #103385:
Čo to trepeš? Vieš, kedy, kde a aké okružné križovatky je výhodné stavať?
Reakcia na: Solider #103549:
Teda chcel som povedať, že je treba riešiť dopravnú situáciu tam kde to treba naozaj (čísla fakt nepoznám) a nie niekde tam, kde si to niekto zmyslí ?
Reakcia na: Samo1 #103475:
Áno, dá sa súhlasiť, napr. šesťprúdová Prievozská je fa riešenie, ktoré dnes prináša osoh. Avšak pri tomto budovateľskom nadšení by si si mohol uvedomiť, že dopravné stavby sú situované v konkrétnom priestore a urbánnej štruktúre mesta, t.j. nie všade sa 6-prúdové cesty robiť dajú. Okrem toho, tam, kde sa navrhujú v súčasnosti rozširovania ciest, sa nenavrhujú s tým, že sa vybuduje BUS pruh, ale rozšírenie primárne pre IAD. (Príklad: navrhované rozširovanie Karadžičovej v jednej štúdii.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.