Reakcia na: Ike #103482:
nech uz boli ti komunisti aki boli, je fakt ze sa planovalo, projektovalo, stavalo, myslelo do buducnosti. Viacere tu spominane stavby (ci uz nove trolejbusove trate, severna tangenta ci dokonca metro) by sa boli casom realizovali - keby ostali pri moci este par rokov. Tym samozrejme nechcem tvrdit, ze je zle ze neostali pri moci, ale polozme si teda otazku, kolko z tych pripravenych projektov sa zrealizovalo za tych 18 rokov nasho velkolepeho demokratickeho bacovania? Ked je sucasny system a sucasne vlady su take super, kde je nosny system MHD, kde su nove trolejbusove a elektrickove trate? Nova vozovna Dubravcice? Nova hlavna stanica? Dialnicny obchvat Bratislavy? Severna tangenta? Tunel pod Karpatmi? Kolko sa investovalo do dopravy a dopravnych stavieb vtedy a teraz? Aka bola priorita hromadnej dopravy vtedy a aka je teraz? Kolko km novych zeleznicnych trati napriklad vzniklo vtedy a kolko za poslednych 18 rokov? ?
Samo1
A kde je chyba, že tu je taký žalostný stav v doprave, IAD aj MHD?
Vyzerá to, že peňazí už je v SR viac, ako za socíku, ale asi sa nedávajú na tie správne miesta. Bratislava by mala byť výkladná skriňa Slovenska, ale sme len zabordelovaným zadným dvorčekom. Do BA chodí makať pol Slovenska a čo z toho máme okrem kopy áut s mimobratislavskými špzetkami? Celé Slovensko kašle na BA, veď už aj trnaváci za humnami nadávajú na bratislavocentrizmus. Všetky národy v okolí sú hrdé na svoje hlavné mesto, ale choďte sa spýtať do Humenného, čo si myslí o BA . Pokiaľ sa toto nezmení, tak tu stále budeme žobráci, ktorí sa nemajú kade a ako dostať do roboty.