Reakcia na: hoppusmark01 #102140:
jo jo viem, lebo ten "klb" resp ta cast musi niest aj kabinu a zadok, take keby to bol skutocny klb tak by museli byt vpredu este kolesa 
ja so si to vsimol tak, ze som este v predu hladal kolesa a nenasiel som :))
a potom som sa len divil, ze to udrzi vlastne celu prednu kabinu ...
aquila
1) nemotaju
2) mas zjavne problemy pri zaokruhlovani
ano je to iny koncept, ULF je 7 clankovy, 15T je 3clankova. taktiez koncenpt dveri si zober, ako daleko su od zaciatku prve dvere u 15T a ako u ULFa.
"fotograficky" dokaz na porovnanie
http://public-transport.net/bim/Austria/Wien/Ulf/ulf_pic/8035_04.jpg
http://www.skoda.cz/images/1462.jpg
3) ach jaj, zase to zaokruhlovanie
4) bingo, a to je na ULF to najcennejsie, ze 15T ma 2x vyssiu podlahu
5) no vidis, tunak netreba riesit nic, je to na urovni obruniku
6) nepotrebuje otocne podvozky, kedze ma vzdy na stycnej ploche len 2 kolesa. naco otocny podvozok ? riesili to rozclankovanim elektricky 7 clankov vs 3. skratka iny pristup.
asi nieco robia sudruzi vo viedni zle, ked stav kolaji a zarezov je tu radovo lepsi ako v prahe, a aj tie hrozne zarezavajuce sa elektricky su radove tichsie ako vsetky na otacavych podvozkoch.
skor tebe odporucim zaist do viedne a skusit sa v ULF zopar krat prejist