Reakcia na: hoppusmark01 #102105:
a ked uz porovnavame Bratislavu s Presovom a napr. aj Prahou, tak treba brat do uvahy, ze tieto mesta su geograficky polozene viac na sever, takze aj teploty su tam nizsie..Mozno mi niekto povie, ze v Budapesti, ktora je viac na juh, klimu nemaju, no ale zrejme tam maju taky management DP, podla ktoreho je tiez klima zbytocna.. no a ked tam teraz strajkuju vodici, to tiez o niecom svedci..
nastupna hrana je 18 cm vs. 32 cm
teda ta prazska ma skoro 2x tolko nastupnu hranu .. a to tu ULF jazdi od nejakeho 1992 v prototype ...
hoppusmark01
Ono aj ked je vonku takych 30 stupnov, tak vovnutri vozidiel je este o niekolko stupnov viac, rozhoruceny je cely interier..
Jasne, ze minuly rok to bol extrem, ale vzhladom na globalne oteplovanie budu podobne extremy stale castejsie. Napr. aj dnes bolo dost teplo, a to je len april..
Okrem toho klimatizacia by aj eliminovala potenie a teda aj zapach, ako to tu uz bolo napisane.
No a takisto je pravda, ze s klimou by sa to nemalo prehanat a nemali by sa z vozidiel robit chladnicky.. to tiez nie je zdrave. ale zdrave nie su ani horucavy, takze klimu jednoznacne treba, k tomu samozrejme DOPYT, a zaskolenie vodicov aku teplotu budu moct nastavit a aku uz nie..
Co sa tyka vetracich okien, tak niekomu zas nerobi dobre prievan.. Okrem toho ked stoji vozidlo v zapche (vid novy update o lamacskej a stefanikovej), tak nepomozu ani dokoran otvorene okna..