Zväčša sa hovorí,že teda cestujúci by sa mal vyskytovať na zastávke alebo v jej priestoroch aspoň 5-10 min.pred odchodom autobusu alebo iného vozidla MHD..Ak však dobieha,zväčša vodiči počkajú až na niektorých "exotov"..
Co je to VCAS? Kde je to definovane. Moze to byt 10 sekund, minuta, dve, pol hodina, hodina pred prichodom spoja? Pre kazdeho je to napokon ina doba. Suhlasil by som ciastocne vtedy s pojmom VCAS, ak by spoje chodili nacas. Z pohladu cestujuceho mi je 500, ze je hlupa a casto nesplnitelna chronometraz, ze nejde spoj (lebo porucha, zacpa, havaria, nieje uz ziaden voz, lebo sofer atd.).
také že "prepravný poriadok" ti asi nič nevraví, však? skús dakedy nájsť a prečítať si. dozvieš sa veľa veľa nového a zaujímavého. napr. že cestujúci je POVINNÝ byť na zastávke včas pred odchodom ?
je mi jasné, že teraz sa do mňa obujú všetci, lebo nechutnosti typu "cestujúci je povinný..." sem nepatria. povinnosti má podľa sem píšucich výlučne dopravca ?
toto isté spravili aj v Žiline cez víkendy na vybraných linkách a stálo to tam úplne za hovno. Spravili z 20minútového intervalu 40minútový a vtedy si nemôžeš dovoliť naslepo dojsť na zastávku, čo sa už pri 20minútovom dá.
Reakcia na Update: Čo nahradilo staré Ikarusy?....
Dnes pri ceste 95kou, ktorá praskala pod balíkom už na svojej druhej zastávke, som zhodnotila všetku tú úbohú žalosť, v ktorej v zimnom období cestujem denne. ? 435ky, ktoré DPB má, poznám od novoti, všetky, kus za kusom. Je jasné, sú to stroje, ktoré slúžia a prirodzene odchádzajú. Ale neadekvátne suplovanie bez akejkoľvek obnovy vo vozovom parku sú výsledkom onej spomínanej žalosti... 4846, s ktorým som šla dnes ráno. Býval to Pán voz. Dnes - ako aj z 80% ďalších - je z neho studené, smradľavé približovadlo, s lepkavými sedačkami, pofixkované, špinavé, vŕzgajúce, rozbité...A bude musieť vydržať ďalších x rokov... Že je masívny odliv cestujúcich? Čuduje sa niekto? ?
a som rád, že v tom článku boli spomenuté aj Ikarusy 400, lebo tie sú podľa mňa už tiež v strašnom stave.. Už je to jedno, aký autobus mi príde na zastávku, lebo všetky vozidlá DPB okrem nových SORiek (ktorými vôbec nechodievam) by mali byť do hodiny na vrakovisku..
A STK by mala vykonávať EXTERNÁ, od DPB nezávislá firma.. ?
a tiež nechápem, kedy chce mesto začať nakupovať nové električky.. to sa budeme ešte ďalších 50 rokov voziť v T3-kách??? Zatiaľ čo Praha ide kupovať cez 600 autobusov, 60+250 električiek, naša milovaná Bratislava nekupuje vôbec NIČ..
Len krátko k tomu článku: aj mne sa zdá,. že okolo toho tendra na kĺbáky je nejaké ticho.. No a ak sa nekúpi cez tých 200 kĺbákov, tak už môžu ísť do prdele.. To už nie je doprava, mesto sa absolútne nestará o svojich obyvateľov.. Žiť v BA je čoraz horšie a horšie... A prispieva k tomu aj (ne)kvalita ciest, (ne)kvalita MHD, prehustenosť výstavby, neriešenie parkovania, atď.. Včera som sa musel uhýbať asi 10-tim autám, ktoré stáli na chodníku a celý ho zaberali.. Potom som sa tlačil v autobuse jak taká sardinka, niekde blízko mňa som cítil bezdomovca... Krása verejných priestorov ako napr. Trnavské mýto tiež "zlepšuje" celkový dojem z mesta... A ten dojem je dosť nepríjemný.. hnus...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark01