Drahy Marcel, pripominam ti znova jednu vec a sice, ze ja sa uz vobec nebavim o petrzalskej elektricke ako-takej.
Takiez som pochopil, ze mesto usetri nemalu sumu zdruzenou investiciou v useku Janikov dvor - Bosakova.
Ja sa bavim o preferencii elektrickovej dopravy vo Zvysku Mesta, davam ti do pozornosti predovsetkym linku 5.
Ak by sa aj ta elektricka v Petrazalke nakoniec naozaj nevybudovala, prioritou by neboli trolejbusove trate po Petrzalke, ale prave preferencia elektrickovej dopravy na lavom brehu Dunaja.
Vymyslal si trolejbusy na ukor elektricky, ale popieras planovane rekonstrukcie tunela, Mileticovej, Zahradnickej.
Takiez som pochopil, ze mesto usetri nemalu sumu zdruzenou investiciou v useku Janikov dvor - Bosakova.
Ja sa bavim o preferencii elektrickovej dopravy vo Zvysku Mesta, davam ti do pozornosti predovsetkym linku 5.
Ak by sa aj ta elektricka v Petrazalke nakoniec naozaj nevybudovala, prioritou by neboli trolejbusove trate po Petrzalke, ale prave preferencia elektrickovej dopravy na lavom brehu Dunaja.
Vymyslal si trolejbusy na ukor elektricky, ale popieras planovane rekonstrukcie tunela, Mileticovej, Zahradnickej.
eripmav
zoberme si za priklad Stefanikovu ulicu a Sancovu ulicu (najma usek Racianske myto - Trnavske myto, ale aj Racianske myto - SAV).
Podla teba je tam mozme vybudovat BUS pruh (obojstranne jeden) bez toho ze sposobis kolaps IAD alebo bez velmi vyraznych investicnych nakladov???
Ake by boli podla teba naklady, kebyze miesto toho ze zaberies jeden z dvoch pruhov pouzivanych IAD na BUS pruh, tak tam jednoducho polozis kolajnice v trase jedneho jazdneho pruhu??? (dufam ze expertom tvojho rangu nemusim vysvetlovat ze pri stavbe trate su hlavne naklady v spevnovani podkladu, povrchovych upravach... a v tomto pripade predsa mozno pouzit zcasti podklad cesty...)