Reakcia na: Marcelllooo #100254:
Ak teda hovoríš ako to je nerealizovateľné napojenie električky z Petržky na existujúcu sieť tak ešte väčší problém je zabezpečiť premávku električiek s rozchodom 1000mm zároveň s vlakmi (1435mm) na spoločnej trati. Keby sme mali električkév trate 1435 a 1000 mm tak by bolo oveľa viac vlastností vozidiel pre ako proti spoločnej premávke na jednej trati ale s vlakom to nejde. Jedna nízkopodlažná električka sa tu prezentovala a pokiaľ viem tak na mnohých úsekoch kde sú koľajnice vložené do asfaltu museli ho orezávať práve aby mohla Škoda T06 prejsť, takže je to problém, ale tie trate treba aj tak zrekonštruovať - minimálne Ružinov a Dúbravku, čiže potom by sa Petržalské moderné električky mohli v kľude premávať po ostatných tratiach, ktorých opravu treba vykonať nevyhnutne a taktiež K2, T3 a T6 tu nebudú navždy, čiže ak nové električky tak aj nové trate umožňujúce ich premávku. Tým, že sa tu postaví vlak a teda nebude tak urgentná ptoreba rekonštrukcie ostatných tratí pre vyššie uvedený problém však problém nevyriešime, len oddialime a tak ako to VŽDY býva sa to bude len zhoršovať.
intony
Ak si všimneš, medzi koľajnicami je na určitých miestach nasypané väčšie množstvo kameňov. Vieš čo to je? ?
Preferencia teraz nefunguje, pretože "naši" s ňou nevedia robiť a preto sa to začalo riešiť. Ivan by ti vedel niečo povedať.
Nie, neobišiel som CMO, pretože spomínaná linka 5 má veľmi jednoduchý prejazd cez CMO s výnimkou Floriánskeho námestia.
Kto prebuduje oblúky na oblúky s väčším polomerom? No predsa vtedy, keď sa bude rekonštruovať dotyčná trať. ? Alebo mi chceš povedať, že trate sa rekonštrovať nebudú? ?
O preferencii električkovej dopravy sa hovorí dlho. O rekonštrukciach tratí tiež. Je to všetko v plánoch, podobne rekonštrukcia tunela.
Máš pravdu, projektuje to AJ Dopravoprojekt. To, kam však pôjde tá ktorá linka neprojektuje.
Ešte k prvej etape, ktorá je plánovaná po Bosákovu, máš pocit, že niekto je tak tupý, že zavedie električkovú linku v trase Bosákova - Šafárikovo nám.? ?