Moze byt ktokolvek... Hmmm to sice ano, ale bude to znamenat automaticky prinos? Ak si dobre pamatam, tak v Bratislave je problem so starym zabezpecovacim systemom, ktory si moc netyka s novymi elektrickymi masinkami, takze ktokolvek, ale bez Talentov, Taurusov, Bombardierov a podobne. Mohol by to niekto upresnit? Ci to stale plati a pre ktore konkretne useky? Inak v clanku je spominana modernizacia tohoto, tak potom mozno hadam ano.
Useknutie busov z Lamača na Patronke nie je dobry napad. Každy sa radsej nacasuje na priamu linku.
Podobne by to bolo ako keby sa utali 28,29 na Riviere, 91 na Jasovskej,53 na Zlatych a pod.
Presne tak. A zaujímalo by ma tiež, či sa už niekedy nejaký revízor v službe vyskytol aj v minibuse a na 630-ke v mimobratislavskom úseku.
Mňa tento kalendárny rok revízor kontroloval iba raz. A momentálne by som aj chcel, lebo mám ePCL kúpený na Bratislavskú mestskú kartu a chcem v praxi videť/počuť zvuk "žblnknutia" čo mi tu 810zssk raz vysvetlil. Revízor nahrá PCL do čipu mojej BMK.
A takisto som zvedavý, či bude pýtať občiansky preukaz, lebo nechcel, keď ma kontroloval naposledy. ?
keď začnú premávať prvé regionálne vlakové linky, tak Figeľ už nebude ministrom a dopravca nemusí byť iba ZSSK. Aj keď teraz to tak vyzerá, tak so súpravami môže prísť ktokoľvek iný a jazdiť ak dostane licenciu. Aj keď predstava, že čierna diera ZSSK sa má podieľať na MHD v BA vo mne vyvoláva pocit blitia ?
aj vlak by bol lepší ako nič, ale iba v prípade, že z Petržalky pôjde vlak na smer Hl.st a Filiálka, inak iba so smerom na Filiálku to bude na hovno. Najväčším problémom je však doba realizácie tej stavby. Zaujímavé, že električku dokážu postaviť iba po Vlastenecké nám. a vlak už zrazu dokážu postaviť v celej dĺžke ? toto neviem pochopiť, že čo im bráni tú trať postaviť aspoň po Technopol ?
ale tie nové zastávky v železničnej sieti budú veľké plus, lebo potom sa už bude môcť konečne hovoriť o tom, že vlaková doprava môže pomôcť odbremeniť MHD. Dnes keď nemáš vlakové zastávky tam kde treba (DNV-sídlisko, Patrónka, Kramáre, Astronomická, Dolné hony,atď...), tak sotva môže niekto tlačiť kaleráby o tom, že vlaky môžu pomôcť NSMHD, keď sieť staníc je mizerná a samotné najlepšie prepojenie Filálka - Nivy - Petržalka už roky neexistuje, navyše nie je ani spojenie Petržalka - Nám.SNP - Hl.st. popod mesto.
neviem co myslis pod MU, ale obratisko ma byt resp uz malo byt (kedze elektricky pada po najnovsom vyhlaseni figela) pri namesti hraniciarov ..
ale hej, momentalne budeme radi ak bude aspon tato prva etapa .. ale pri zufalej financnej situacii mesta nebude ani to ...
a zase sa dostaneme k tomu, ze namiesto 2 tyzdnov dementnych majstrovstiev mohla mat bratislava aspon prvu etapu elektricky do petrzalky, takto nebude mat zase nic ..
Re #167370 Sommelier: stale si myslim, ze ak by sla elina do petrzaly a bolo by zrusene odbocenie na landererovu, tak sa nic nedeje .. ukludni to IAD v centre a mozu zrusit aj semafory na spitalskej, len by tam dali riadne retandery
Re #167386 Martin Fundárek: aha, tak potom OK, lebo to vyzeralo ze chces dat na toto nove obratisko viacro liniek, co nem OK .. v tych materialoch od mesta bola az prilis nezrovnalosti aby sa dali povazovat za relevantne
Re #167393 ivanbuto: takze najhorsie mozne riesenie .. nebude ani elektricka a ani poriadna zeleznicna doprava.. "super" ..
to boli az take zapchy?? ? ja som tam este nezazil meskanie vacsie ako 25 minut...
Re #167390 Mike: inak ja mam taky pocit, ze teraz, kedze takmer vsetky vecne "ulozenky" vyradili, o chvilu sa v premavke mozu opat objavit vozy, ktore su odstavene uz pomerne dlho, teda 2602, 3, 4, 6... ?
Tvoj návrh má niekoľko nedostatkov:
1. Zanikne priame spojenie centra (myslím tým Nový most) s Lamačom aj Záhorskou, navyše kvôli rôznemu intervalu 30 a 37 by nebol pri Tescu kvalitný prestup.
2. Posilnením linky 63 na víkendový interval 15 min. by sa zrušil preklad s linkou 21.
3. Zrušenie 39 považujem za hlúposť, je využívaná v celej svojej trase.
4. Vrátenie 96 do pôvodného stavu by bol krok späť. To by potom ani nemusela cez víkendy premávať, lebo do Avionu sa dá z Petržalky dostať aj linkou 68 s prestupom na Trnavskom mýte.
Môj návrh:
30 – bez zmeny trasy, 12/-/12/-, 10,5m bus
37 – bez zmeny trasy, 12/20/12/20, 12m bus
38 – zrušiť
130 – Patrónka – Lamač, -/20/-/20, 10,5m bus
L30 (10,5) : Tesco Lamač - Patrónka - ZOO - nábrežie - Nový most, (7-8/12/10//12)
L37 (10,5) : Záhorská Bystrica - Segnáre - Tesco Lamač - Patrónka (12/20/15//20)
L31 : i=6/10/6//20, od 14:30 do 22:30 12min
L39 : zrušená
L61 (18) : bez zmeny trasy, (8/15/10//15, preklad s L63 do i=4/7-8/5//7-8)
L63 (18) : Lamač - Patrónka - Predstaničné nám. - Trnavské mýto - Rožňavská - Galvaniho - Avion (8/15/10//15, po dohode s Avionom by prevzali L61 a 63 v preklade dopravu za L96)
L67 (10,5) : predĺžená = Astronomická - Trnavská cesta - ŽST Nové Mesto (15min celotýždenne v úseku ŽSTNM - Astronomická, zvyšok trasy 15/30/15//30, náhrada za L39 na Súhvezdnú)
L96 (15) : po trase L196 (8/20/10//20), prestup na Avion linky 61/63 na zast. Trnavská
tí KDHáci to sú sabotéri par excellence. Nech je kľudne v Petržalke aj "vlak", resp. niečo ako mestská vlaková súprava ktorá sa bude vetviť na smer Hodžovo nám. a Nivy, ibaže to tak skoro nebude, električka by mohla byť skôr a postačovala by, zatiaľ čo takto budeme minimálne 5 rokov ešte čakať na prvý vlakový spoj z Petržalky do mesta ak nerátame to torzo spojov z Petržky na Nové Mesto, ktoré už nedávno železnice zrušili oprávnene.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.