preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.
V principe sa dokaslala 102401 (vratane takeho skveleho napadu ako spoj Bratislava - Borinka cez Marianku, ktory medzi Mariankou a Stupavou znova zachadza do ZB).. ostatne zmeny su skor kozmeticke, najma nejake prejazdy medzi linkami (pokracuje spojom ... na linke ...), pripadne posuny o par minut... aspon to som zatial nasiel.
Si sa ho mal opytat, ci by ta nezobral rovno niekam, kam potrebujes ? mozno by si nemusel ist v MHD ale ako Pan prisiel so Slovak Lines az do tvojho ciela ?
Áno, niekedy od r. 2005-2006 sa cestovanie busmi či vlakmi utlmilo v Senci postupne na minimum, CP sa držali, ale cca. od CP 2009 začali uberať spoje na dnešné minimum. (Zr počítam len samozrejme, do/z BA) Síce niekedy ráno vyzerá autobuska trošku "hrozivo", rad na zastávke, ale tak 30 ľudí už tvorí rad... za 30 min. A okolo 7.00 som bol priam šokovaný ešte v decembri: sú také náhodné časy, keď je interval hustý, 10-20 min, a asi max. 15-20-30 ludí na autobus. . vtedy si vždy spomeniem tie karosy klbáky.
SL môže byť riadne stratový... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.