cestovanie do Hainburgu by bolo oveľa príjemnejšie mestským autobusom, ako ďiaľkovým.. Nemusíš čakať, kym sa naloží batožina atď.. Okrem toho po diaľnici je to naozaj lepšie do Viedne, napr. Blaguss už po diaľnici jazdí..
Možno budú bratislavčania doplácať viac, ale takpovediac prbudne Bratislave jedno kúpalisko navyše (v Hainburgu).. a podobne.. takže 901 do Hainburgu by význam mala..
porovnávaš neporovnateľné.. Na mnohé existuje najprv objednávka, až potom realizácia. Vyskúšané znamená vlastne čo ? Rozhodne nezaručuje akúkoľvek výhodu oproti výrobku, ktorý príde na trh od renomovanej firmy s použitou najnovšou technológiou, napr. skôr naopak.
"A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu" - si robis srandu? SL ani Postbus by sa toho nevzdali.
Navyse tato varianta je este horsia, lebo Bratislavcania budu doplacat este viac.
Spiatočny listok do Hainburgu so SL stoji 130-135 SK. Kebyže DP neha cenu listku do Hainburgu 50Sk jedna cesta (čo určite neneha :D) tak by sa to viac oplatilo A kludne by MHD linka do hainburgu mohla odbočovať k miestnemu kupalisku kde sa to hemži slovakmi. A potom až na koniec Hainburgu kde su obchody a tam by bola možnosť otočiť sa na kruhovom objazde .A tym padom kebyže naša MHD linka by išla až do Hainburgu tak autobusy SL by mohli isť priamo čiaro cez dialnicu na letisko Shwechat a nemusel by isť po dedinach.
možno u 15T je to trochu inak, keďže Praha chce 100% NP električku s otočnými podvozkami, a taká ešte neexistuje. Preto je opodstatnené, že si ju dali "ušiť na mieru"..
Ale Bratislava potrebuje normálny kĺbový 18metrový NP autobus, a také už existujú, a je si z čoho vyberať. Tak prečo by si BA mala kupovať niečo, čo ešte nie je sériovo vyrábané a poriadne odskúšané..
"Posledné dve výberové konania na električky v Prahe vyhrali modely, ktré ešte neboli v tom čase ani na papieri."
A myslíš, že je to správne? Podľa mňa ani nie..
Myslím, že aj v Prahe bola na toto vlna kritiky.. Nakoniec kritika na 14T pretrváva dodnes..
Podľa mňa tender by sa mal vyhlasovať na také vozidlá, ktoré už existujú, a ktoré sú vyskúšané. To zaručuje, že investované peniaze nebudú vyhodené do vzduchu..
Ja by som si tiež nekúpil byt, ktorý ešte nie je ani vo výstavbe a nemá ani stavebné povolenie..
Treba podotknut ze v BA sa stavaju prakticky nove vozy
Ale oficialne nove vozy maju byt prve buduci rok - 4 velkokapacitne vozidla a v 2010 a 2011 po 8 kusov co je zalostne malo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.