To už je na nich ako rozdelia dodávky vozov počas tých troch rokov, ale najprv je potrebné doplniť vozový park o chýbajúce vozy a až potom by sa malo začať vyraďovať.
Treba nahradiť všekty vyradené kĺbaky, ktoré to už nevydržali.
tak to som zvedavý na LBC Ik4xx ☺ inak je fajn, že z tých LBC náterov zmizli tie infantilné ksichtíky, teraz to vyzerá aj celkom schopne a môže sa to používať na všetky vozidlá ?
pre boha to už keď vyhral SOR ten tender tak nech objednajú na ďalší rok 50-60kusov do kelu nech to tu už je konečne a nech sa vidí či to bola dobrá investícia. Z Ik435 stačí ak sa ponechá po dodaní celej 100ks série 20ks Ik435 tých najschopnejších, plus CNG Karosy B741 a 732 nejaké schopné a len do špičiek a ako ZV. TAMBUSy už môžu po dodaní potrebného počtu klbákov odstaviť. Dokedy to tu chcú všetko sušiť a robiť z našej MHD pojazdné múzeum. O električkách nehovoriac ?
Myslím, že v tomto veku je ešte celkom rozumné robiť GO vozom.
Niektoré Karosy 741 boli prestavané na zemný plyn a mali 16 rokov. Bez problémov jazdia a ukázalo sa to ako dobrá investícia.
S GO tu môže ešte 400-vá rada Ikarusov ostať aspoň 5 - 6 rokov.
Samozrejme určite sa môžeme zase začať porovnávať so západom a rozprávať tu o tom, že tam sa vyraďujú 6 ročné vozy. ?
Myslím, že montáži klimatizácie nič nebráni, je v cene. Zhoršené vyhrievanie vozidla sa dá zmierniť používaním dopytu (ale naozajstným používaním). A na tie prvé dvere zas možno aplikovať §nikdysatotaknerobilo. ?
Inak, čo sú tie nové fotky. To DPB ozaj sa podujal robiť generálnu opravu Ikarusov 415? Je to vobec rentabilné ešte?
Som si najprv myslel, že tie fotky sú ako vtip a ten voz bol definitívne vyradený a rozpálený. Ale pozerám v popise vozidiel, že ozaj je tam generálna oprava 2009/2010.
Ano, to som postrehol, aj ked Dizajn mizerný (BN) ale po stránke funkčnosti veľmi spoľahlivé vozidlá. Preto ja SOR aj celkom verím, len určite potrebujú vychytať nejaké muchy napr. zosilniť rám.
Od SOR NB radu by som ešte nenazýval predčasne nepodarkom.
A kto vie možno o 8 rokov po vychytaní múch si SOR všimne i Nemecko tak ako v prípade zn. Solaris.
Pri všetkej úcte aj dnes, ale musím podotknúť vyprosujem si aby ma niekto nazval Idiotom. Kde tvrdím, že Citelis je super autobus? A kde tvrdím, že SOR je úplne zlý ?- jasne som písal, že je to ešte príliš skoro hodnotiť. O 5 - 7 rokov budeme múdrejší. Možno sa SOR NB ukáže ako šmejd ale rovnako sa može ukázať že je lepší ako Mercedes.
A ja som položil normálnu otázku, lebo ma zaujímalo prečo sú Citelisy zlé? To nebolo žiadne rýpanie.
5 dverí - to tiež má svoje klady i zápory.
Mne osobne môže byť jedno, čo bude a čo nebude v Bratilslave jazdiť.
A či sa niečo páči niekomu viac alebo nie, aj Bieloruské AKSM "vyzerajú pekne".
ale na druhej strane nebude klima lebo §klimaprecestujucihjeneefektivnavsoroch , v zime sa tazsie vyhreje autobus, bude menej miesta na sedenie a myslim, ze DPB urobi to, ze cele prve dvere budu iba pre vodica
Cena jedného autobusu SOR NB 18 vychádza na 323 680 € vrátane DPH, v cene je zahrnutá aj prípadná montáž klimatizácie pre cestujúcich. Ponúknutý autobus má dĺžku 18,75 m, 5 dverí, 45 miest na sedenie a 106 miest na státie. Dodávaný je s motorom Iveco s výkonom 243 kW pri 2 050 otáčkach za minútu.
aspon ked to ja spravne chapem tak tiez by mala byt 5 dverova verzia co dufam, ez nebude ?
"To, ze DPB objedna 5 dverovu verziu (nehrajme divadlo, ze nie) je iba sprostost DPB."
Odkiaľ vieš, že objednajú 5-dverovú verziu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.