Reply on: Turbo #7622:
o tom mi hovor...btw, tiez som rozmyslal nad tym, ze 21ka by rano v smere do mesta nestala na Hradistna, Marecka, Kralika, (kde by stala 121) ale zda sa mi to moc komplikovane...
Ono ide vlastne o to, ze v case smeny... (6:30) zaprace vw 4 autobusy... potom je na zastavkach vsade 4x viacej ludi... a na Marecka a Kralika nastava problem! Myslim, ze u vas (sever DNV) by nebol problem , keby mala 21ka interval ne 5min, ale 10min... iba by ste dlhsie cakali... a ludia na sidlisku (teda ja by som tak myslel), by povedali, nebudem sa tlacit v 21ke, dam prednost 121ke, a tak by boli akurat napratena oba spoje...
Vies... teraz sa tam ludia tlacia, lebo nemaju inu moznost... ale potom, by obetovali 5min no problem..., a to, ze teraz pri vw nebudu nastupovat pracovnici tomu este prihralo...
Frenky>>> to bola 61ka... (63 isla na Opletalovu, vtedy BAZ-stara vratnica), som rozmyslal, ze 20 pretiahnut z Alexyho k tej novej vratnici... a nasadit tam klbak... ale to bude zas 1000001 dovodov preco nie...
s tou 121 >>> jasne, ze by jazdila len v spicke...
Turbo
Tak to rozdelenie 21 na 21 a 121 je pekne, ale 121 by mala byt LEN v case spicky. Ako to bolo s povodnymi 121 a 122. V sedle je to blbost. V spicke by som to privital. A to dokocna tak, ze spoje iduce od mesta by zastavovali az od zastavky "Hradistna". Aspon by sa do tych autobusov zbytocne netlacili ti zo sidliska, ktori zoberu 80% kapacity. Nech maju v spicke vlastny spoj - 121. Smerom do mesta je to jedno.
Okrem toho by stalo za uvazenie zrusenie zastavky Mokrohajska aj Patronka. Ked niekedy idem z mesta, tak plno ludi ide po patronku a ludia, co sa nezmesia mozno idu az do DNV. A to ma sere. Vsak z mesta ide viac liniek na Patronku, nie iba 21. V case spicky by na patronke urcite nemala stat, povedzme od 7 do 9 a od 14 do 19. A Mokrohajsku zrusit, chodim s tym pravidelne a fakt je to zbytocne!!!