Z dnesnej vypravy:
97:1805,1806,1811,1816,1817,1512
86:1804,1813?
94:4820,4832
90:4835p
-----------------------
p-Detaily-Onalepkovane stierace
4811:Vsetko modre dokonca uz aj disky(naboje)
97:1805,1806,1811,1816,1817,1512
86:1804,1813?
94:4820,4832
90:4835p
-----------------------
p-Detaily-Onalepkovane stierace
4811:Vsetko modre dokonca uz aj disky(naboje)
Palo
1)Linky 21 a 92 by v DNV premavali po rovnakej trase tz. ako teraz 21 s tým že dalej by pokračovali podla svojich povodnych trás
2)V čase smien vo VW (tz. o 6-7 hodine,13-14 hodine a 21-22 hodine)by sa s liniek 21 a 92 uvolnili vozy(pripadne posilnene s inych liniek alebo o spickove vozy)a presli by na linky 121 a 192,ktore by skratenou trasou prepravili zamestnancov VW do pozadovanych casti BA.Po ukonceni prepravy zamestnancov VW by sa vratili na svoje linky.
3)V pripade že by sa ani po tychto opatreniach v kratkom case nezlepsili podmienky cestovania na sidlisku v DNV zaviedla by spickova linka XXX, ktora by sa o to urcite postarala
Podla mna by bol konecny efekt taky ze linky 121 a 192 by natolko odbremenili 21 a 92 ze by nebol problem sa rano vopchat ani na sidlisku ani na Patronke.A malo by to este jednu podstatnu vyhodu a to ze v case od 18 hod. do 21 hod. by na linkach 21 a 92 premaval dostatocny pocet vozov na to aby sme vecer nemuseli cestovat ako oblubena rybacia pochutka.
Re #7624 frenky: Spominana linka 63 vzinkla na podnet skupiny obcanov DNV,ktora sa stazovala na to ze cez vykend im tam chodi len jeden spoj za hodinu (27) a preto nemaju ako cestovat.Vznikla rozdelenim linky 61(vtedy este cersto natiahnutej k Starej Bazke),ktora mala vtedy styri vozy a s toho dva presli na 63.Neskor po zavedeni vykendovych 21(vtedy 121) bola tato linka zrusena.
Re #7622 Turbo: Nooo s tym zrusenim Mokrohajskej by som suhlasil(aj ked by stacilo keby bola na znamenie),ale s zrusenim zastavenia na Patronke teda nie,podla je to velmi dolezity prestupovy uzol .