Reply on: Turbo #7622:
o tom mi hovor...btw, tiez som rozmyslal nad tym, ze 21ka by rano v smere do mesta nestala na Hradistna, Marecka, Kralika, (kde by stala 121) ale zda sa mi to moc komplikovane...
Ono ide vlastne o to, ze v case smeny... (6:30) zaprace vw 4 autobusy... potom je na zastavkach vsade 4x viacej ludi... a na Marecka a Kralika nastava problem! Myslim, ze u vas (sever DNV) by nebol problem , keby mala 21ka interval ne 5min, ale 10min... iba by ste dlhsie cakali... a ludia na sidlisku (teda ja by som tak myslel), by povedali, nebudem sa tlacit v 21ke, dam prednost 121ke, a tak by boli akurat napratena oba spoje...
Vies... teraz sa tam ludia tlacia, lebo nemaju inu moznost... ale potom, by obetovali 5min no problem..., a to, ze teraz pri vw nebudu nastupovat pracovnici tomu este prihralo...
Frenky>>> to bola 61ka... (63 isla na Opletalovu, vtedy BAZ-stara vratnica), som rozmyslal, ze 20 pretiahnut z Alexyho k tej novej vratnici... a nasadit tam klbak... ale to bude zas 1000001 dovodov preco nie...
s tou 121 >>> jasne, ze by jazdila len v spicke...
NEOPLAN (92)
som zvedavi, koho bude 92ka vozit mimo smien... ked ide cez pole... Predsa len na Paulinskom by zobrala viac ludi...
a teraz par navrhov, ak suhlasite...
vsetko by to bolo realizovatelne po vystavbe obratiska "Na hraidkach"...
1)
Linka 21 by sa rozdelila na 121 a 21 pricom 121 by sla na Hriadky a 21 k starej vratnici (tam kde teraz)... niekde hovorili, ze 92ka nemoze chodit cez Mlynsku ulicu kvoli preplnenonsti tejto cesty (zapricinenej linkou 21), to by opadlo, pretoze by tu chodila len polovica terajsich vozov, druha polka by chodila na Hriadky)
92 by chodila po ceste do stupavy, okolo starej vratnice (zachadzala by aj k novej), cez staru DNV az na "na hriadkach"...
2) to iste ako 1), ale by vznikla linka 192, ktora by chodila na Hriadky, a 92ka by chodila tak ako ma chodit od 7.4.
3) linka 21 a 92 by sa natiahli k novej vratnici, pricom by OBIDVE isli cez DNV (kedze by uz mohli ist aj cez Mlynsku), linka 121 by chodila na hriadky...
4) to iste ako 3, len by 92ka chodila tak ako ma chodit po 7.4.
5) variant mozny realizovat aj teraz... (po 7.4)
-21 stara vratnica
-92 nova vratnica (cez cestu do stupavy),
- vznikla by linka napr. 24, ktora by mala trasu Alexyho-Nova vratnica (cez DNV), pretoze momentalne je najväčší problém dostat sa niekam z DNV na 92ku...
tak ktora sa vam pozdava... popripade to skuste pozmenit...
BTW... Musim skonstatovat, ze DPB si z nas dokonale vystrelil :-(:-(:-(:-(:-(:-(