Z dnesnej vypravy:
97:1805,1806,1811,1816,1817,1512
86:1804,1813?
94:4820,4832
90:4835p
-----------------------
p-Detaily-Onalepkovane stierace
4811:Vsetko modre dokonca uz aj disky(naboje)
re #7626 Neoplan > praveze to nebola 61 ta sla k "Stara vratnica AZ" potom tu zastavku premenovali na "Opletalova" a po zluceni 61 a 63 vznikla terajsia 20tka. Ak mi neveris, tak ti ukazem original grafikon 61 z 1.6.1998 (cize este pred zlucenim) ;-D
re #7632 Turbo> mas pravdu je mi nagrc, ked vidim tie 3 serble.
Heh napr. pred xvilou prisiel do DNV 1061 a ked sa rozbiehal zo zastavky, tak mu umrel motor a asi minutu to tam chudak striedac startoval. Btw nechcel by som robit striedaca na 22!
Pod Blumental sa 5km/h dorutil nejaky kratky drak s poruchou a vyhodenymi oboma blinkrami, 5 minut tam postal a pred chvilkou odisiel. Zaujimalo by ma, co tam vlastne robil.
A na 20 su serble 1121, 1131, 1132, ze? Tak potom uprimnu sustrast, DNV. To nie su autobusy, to je kopa srotu!!! A pri pomysleni ze to pojde na plyn mi je k placu...
Zo stvrtka aj od frenkyho:
- ZV na linke 12/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7809-10
- 7704 ako ZV na linke 1/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7723-24
- 3611 vypadol na linke 82/asi 8 pred 9. h. pre poruchu ( odstaveny na najazde na Stary most v smere do Petrzalky )
- 2308 v rannej spicke na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2309
Nieco z vypravy ( zaujimava 83 ):
83: 2938, 2827, 2315, 2515, 2411, 2514, 2811, 2814, S N 2825, 2403, 2945, 2304, 2308 M: 2309/13
504: 1806
507: 2825
509: 1019
a co tak prejst na alternativne sposoby dopravy, napriklad ako je mozne vidiet mna na tomto obrazku: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/12/kone26.jpg ? Neznecistuje zivotne prostredie a napasie sa na luke za dvorom (v zime pren treba seno:-))
Podla mna by yplne stacilo par opatrenni
1)Linky 21 a 92 by v DNV premavali po rovnakej trase tz. ako teraz 21 s tým že dalej by pokračovali podla svojich povodnych trás
2)V čase smien vo VW (tz. o 6-7 hodine,13-14 hodine a 21-22 hodine)by sa s liniek 21 a 92 uvolnili vozy(pripadne posilnene s inych liniek alebo o spickove vozy)a presli by na linky 121 a 192,ktore by skratenou trasou prepravili zamestnancov VW do pozadovanych casti BA.Po ukonceni prepravy zamestnancov VW by sa vratili na svoje linky.
3)V pripade že by sa ani po tychto opatreniach v kratkom case nezlepsili podmienky cestovania na sidlisku v DNV zaviedla by spickova linka XXX, ktora by sa o to urcite postarala
Podla mna by bol konecny efekt taky ze linky 121 a 192 by natolko odbremenili 21 a 92 ze by nebol problem sa rano vopchat ani na sidlisku ani na Patronke.A malo by to este jednu podstatnu vyhodu a to ze v case od 18 hod. do 21 hod. by na linkach 21 a 92 premaval dostatocny pocet vozov na to aby sme vecer nemuseli cestovat ako oblubena rybacia pochutka.
Re #7624 frenky: Spominana linka 63 vzinkla na podnet skupiny obcanov DNV,ktora sa stazovala na to ze cez vykend im tam chodi len jeden spoj za hodinu (27) a preto nemaju ako cestovat.Vznikla rozdelenim linky 61(vtedy este cersto natiahnutej k Starej Bazke),ktora mala vtedy styri vozy a s toho dva presli na 63.Neskor po zavedeni vykendovych 21(vtedy 121) bola tato linka zrusena.
Re #7622 Turbo: Nooo s tym zrusenim Mokrohajskej by som suhlasil(aj ked by stacilo keby bola na znamenie),ale s zrusenim zastavenia na Patronke teda nie,podla je to velmi dolezity prestupovy uzol .
btw, tiez som rozmyslal nad tym, ze 21ka by rano v smere do mesta nestala na Hradistna, Marecka, Kralika, (kde by stala 121) ale zda sa mi to moc komplikovane...
Ono ide vlastne o to, ze v case smeny... (6:30) zaprace vw 4 autobusy... potom je na zastavkach vsade 4x viacej ludi... a na Marecka a Kralika nastava problem! Myslim, ze u vas (sever DNV) by nebol problem , keby mala 21ka interval ne 5min, ale 10min... iba by ste dlhsie cakali... a ludia na sidlisku (teda ja by som tak myslel), by povedali, nebudem sa tlacit v 21ke, dam prednost 121ke, a tak by boli akurat napratena oba spoje...
Vies... teraz sa tam ludia tlacia, lebo nemaju inu moznost... ale potom, by obetovali 5min no problem..., a to, ze teraz pri vw nebudu nastupovat pracovnici tomu este prihralo...
Frenky>>> to bola 61ka... (63 isla na Opletalovu, vtedy BAZ-stara vratnica), som rozmyslal, ze 20 pretiahnut z Alexyho k tej novej vratnici... a nasadit tam klbak... ale to bude zas 1000001 dovodov preco nie...
s tou 121 >>> jasne, ze by jazdila len v spicke...
uz len, aby dakoho napadlo spravit(obnovit) zastávku "Hradlo", alebo "Zeleznicny nadjazd" (to je tam pri tej skladke ako idete na dialnicu) ako prestupne miesto medzi 92 a 21(cize ludmi z DNV). Proste nastval ma cely DPB.
Kua preco by 92 nemohla chodit ako dakedy 112? Rano smer do Petrzky cez sidlisko, smer DNV poza sidlisko a poobede opacne?! Sakra to fakt hociake 5 rocne soplave decko by to navrhlo lepsie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
A na 20 su serble 1121, 1131, 1132, ze? Tak potom uprimnu sustrast, DNV.