Zo stvrtka aj od frenkyho:
- ZV na linke 12/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7809-10
- 7704 ako ZV na linke 1/6 pred 7. h., neskor ho nahradil 7723-24
- 3611 vypadol na linke 82/asi 8 pred 9. h. pre poruchu ( odstaveny na najazde na Stary most v smere do Petrzalky )
- 2308 v rannej spicke na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2309
Nieco z vypravy ( zaujimava 83 ):
83: 2938, 2827, 2315, 2515, 2411, 2514, 2811, 2814, S N 2825, 2403, 2945, 2304, 2308 M: 2309/13
504: 1806
507: 2825
509: 1019
a co tak prejst na alternativne sposoby dopravy, napriklad ako je mozne vidiet mna na tomto obrazku: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2003/12/kone26.jpg ? Neznecistuje zivotne prostredie a napasie sa na luke za dvorom (v zime pren treba seno:-))
Podla mna by yplne stacilo par opatrenni
1)Linky 21 a 92 by v DNV premavali po rovnakej trase tz. ako teraz 21 s tým že dalej by pokračovali podla svojich povodnych trás
2)V čase smien vo VW (tz. o 6-7 hodine,13-14 hodine a 21-22 hodine)by sa s liniek 21 a 92 uvolnili vozy(pripadne posilnene s inych liniek alebo o spickove vozy)a presli by na linky 121 a 192,ktore by skratenou trasou prepravili zamestnancov VW do pozadovanych casti BA.Po ukonceni prepravy zamestnancov VW by sa vratili na svoje linky.
3)V pripade že by sa ani po tychto opatreniach v kratkom case nezlepsili podmienky cestovania na sidlisku v DNV zaviedla by spickova linka XXX, ktora by sa o to urcite postarala
Podla mna by bol konecny efekt taky ze linky 121 a 192 by natolko odbremenili 21 a 92 ze by nebol problem sa rano vopchat ani na sidlisku ani na Patronke.A malo by to este jednu podstatnu vyhodu a to ze v case od 18 hod. do 21 hod. by na linkach 21 a 92 premaval dostatocny pocet vozov na to aby sme vecer nemuseli cestovat ako oblubena rybacia pochutka.
Re #7624 frenky: Spominana linka 63 vzinkla na podnet skupiny obcanov DNV,ktora sa stazovala na to ze cez vykend im tam chodi len jeden spoj za hodinu (27) a preto nemaju ako cestovat.Vznikla rozdelenim linky 61(vtedy este cersto natiahnutej k Starej Bazke),ktora mala vtedy styri vozy a s toho dva presli na 63.Neskor po zavedeni vykendovych 21(vtedy 121) bola tato linka zrusena.
Re #7622 Turbo: Nooo s tym zrusenim Mokrohajskej by som suhlasil(aj ked by stacilo keby bola na znamenie),ale s zrusenim zastavenia na Patronke teda nie,podla je to velmi dolezity prestupovy uzol .
btw, tiez som rozmyslal nad tym, ze 21ka by rano v smere do mesta nestala na Hradistna, Marecka, Kralika, (kde by stala 121) ale zda sa mi to moc komplikovane...
Ono ide vlastne o to, ze v case smeny... (6:30) zaprace vw 4 autobusy... potom je na zastavkach vsade 4x viacej ludi... a na Marecka a Kralika nastava problem! Myslim, ze u vas (sever DNV) by nebol problem , keby mala 21ka interval ne 5min, ale 10min... iba by ste dlhsie cakali... a ludia na sidlisku (teda ja by som tak myslel), by povedali, nebudem sa tlacit v 21ke, dam prednost 121ke, a tak by boli akurat napratena oba spoje...
Vies... teraz sa tam ludia tlacia, lebo nemaju inu moznost... ale potom, by obetovali 5min no problem..., a to, ze teraz pri vw nebudu nastupovat pracovnici tomu este prihralo...
Frenky>>> to bola 61ka... (63 isla na Opletalovu, vtedy BAZ-stara vratnica), som rozmyslal, ze 20 pretiahnut z Alexyho k tej novej vratnici... a nasadit tam klbak... ale to bude zas 1000001 dovodov preco nie...
s tou 121 >>> jasne, ze by jazdila len v spicke...
uz len, aby dakoho napadlo spravit(obnovit) zastávku "Hradlo", alebo "Zeleznicny nadjazd" (to je tam pri tej skladke ako idete na dialnicu) ako prestupne miesto medzi 92 a 21(cize ludmi z DNV). Proste nastval ma cely DPB.
Kua preco by 92 nemohla chodit ako dakedy 112? Rano smer do Petrzky cez sidlisko, smer DNV poza sidlisko a poobede opacne?! Sakra to fakt hociake 5 rocne soplave decko by to navrhlo lepsie.
ak si spominas tak dakedy premavala linka 63, ktora premavala z Alexyho(naskor OD Saratov) k VW, co bola uplna blbost, lebo tu istu trasu robila 27 s tym, ze nesla cez sidlisko.
Pravdu mas v tom, ze 92 bude teraz vozit iba vzduch a 4krat za den pracovnikov VW. No ale ved uvidime, prepojka na Mlynskej ma byt tento rok. A je slubene, ze ak bude prepojka bude aj 92 cez sidlisko.
Tak to rozdelenie 21 na 21 a 121 je pekne, ale 121 by mala byt LEN v case spicky. Ako to bolo s povodnymi 121 a 122. V sedle je to blbost. V spicke by som to privital. A to dokocna tak, ze spoje iduce od mesta by zastavovali az od zastavky "Hradistna". Aspon by sa do tych autobusov zbytocne netlacili ti zo sidliska, ktori zoberu 80% kapacity. Nech maju v spicke vlastny spoj - 121. Smerom do mesta je to jedno.
Okrem toho by stalo za uvazenie zrusenie zastavky Mokrohajska aj Patronka. Ked niekedy idem z mesta, tak plno ludi ide po patronku a ludia, co sa nezmesia mozno idu az do DNV. A to ma sere. Vsak z mesta ide viac liniek na Patronku, nie iba 21. V case spicky by na patronke urcite nemala stat, povedzme od 7 do 9 a od 14 do 19. A Mokrohajsku zrusit, chodim s tym pravidelne a fakt je to zbytocne!!!
Ludia... ja so proti... myslim si, ze by k vw mala chodit nejaka linka... alebo by mohli chodit urcene spoje k novej vw...
som zvedavi, koho bude 92ka vozit mimo smien... ked ide cez pole... Predsa len na Paulinskom by zobrala viac ludi...
a teraz par navrhov, ak suhlasite...
vsetko by to bolo realizovatelne po vystavbe obratiska "Na hraidkach"...
1)
Linka 21 by sa rozdelila na 121 a 21 pricom 121 by sla na Hriadky a 21 k starej vratnici (tam kde teraz)... niekde hovorili, ze 92ka nemoze chodit cez Mlynsku ulicu kvoli preplnenonsti tejto cesty (zapricinenej linkou 21), to by opadlo, pretoze by tu chodila len polovica terajsich vozov, druha polka by chodila na Hriadky)
92 by chodila po ceste do stupavy, okolo starej vratnice (zachadzala by aj k novej), cez staru DNV az na "na hriadkach"...
2) to iste ako 1), ale by vznikla linka 192, ktora by chodila na Hriadky, a 92ka by chodila tak ako ma chodit od 7.4.
3) linka 21 a 92 by sa natiahli k novej vratnici, pricom by OBIDVE isli cez DNV (kedze by uz mohli ist aj cez Mlynsku), linka 121 by chodila na hriadky...
4) to iste ako 3, len by 92ka chodila tak ako ma chodit po 7.4.
5) variant mozny realizovat aj teraz... (po 7.4)
-21 stara vratnica
-92 nova vratnica (cez cestu do stupavy),
- vznikla by linka napr. 24, ktora by mala trasu Alexyho-Nova vratnica (cez DNV), pretoze momentalne je najväčší problém dostat sa niekam z DNV na 92ku...
tak ktora sa vam pozdava... popripade to skuste pozmenit...
BTW... Musim skonstatovat, ze DPB si z nas dokonale vystrelil :-(:-(:-(:-(:-(:-(
Ludia... ja so proti... myslim si, ze by k vw mala chodit nejaka linka... alebo by mohli chodit urcene spoje k novej vw...
som zvedavi, koho bude 92ka vozit mimo smien... ked ide cez pole... Predsa len na Paulinskom by zobrala viac ludi...
a teraz par navrhov, ak suhlasite...
vsetko by to bolo realizovatelne po vystavbe obratiska "Na hraidkach"...
1)
Linka 21 by sa rozdelila na 121 a 21 pricom 121 by sla na Hriadky a 21 k starej vratnici (tam kde teraz)... niekde hovorili, ze 92ka nemoze chodit cez Mlynsku ulicu kvoli preplnenonsti tejto cesty (zapricinenej linkou 21), to by opadlo, pretoze by tu chodila len polovica terajsich vozov, druha polka by chodila na Hriadky)
92 by chodila po ceste do stupavy, okolo starej vratnice (zachadzala by aj k novej), cez staru DNV az na "na hriadkach"...
2) to iste ako 1), ale by vznikla linka 192, ktora by chodila na Hriadky, a 92ka by chodila tak ako ma chodit od 7.4.
3) linka 21 a 92 by sa natiahli k novej vratnici, pricom by OBIDVE isli cez DNV (kedze by uz mohli ist aj cez Mlynsku), linka 121 by chodila na hriadky...
4) to iste ako 3, len by 92ka chodila tak ako ma chodit po 7.4.
5) variant mozny realizovat aj teraz... (po 7.4)
-21 stara vratnica
-92 nova vratnica (cez cestu do stupavy),
- vznikla by linka napr. 24, ktora by mala trasu Alexyho-Nova vratnica (cez DNV), pretoze momentalne je najväčší problém dostat sa niekam z DNV na 92ku...
tak ktora sa vam pozdava... popripade to skuste pozmenit...
BTW... Musim skonstatovat, ze DPB si z nas dokonale vystrelil :-(:-(:-(:-(:-(:-(
odkaz pre jedneho pana z DPB (nebudem menovat): na zastavku Paulinske musi ist 92 cez dedinu a nie cez tu betonovu cestu okolo BAZky, lebo inak by sa nemohla ist otocit na Opletalovu, ale musela by blokovat jeden jazdny pruh na zastavke pocas prestavky a jednym smerom by aj tak musela ist cez dedinu...takze vodici nie su blbi, ked jazdia cez dedinu...odporucam ist sa tam pozriet osobne
dnes nezvykle na 92/1 je 4945 namiesto 92/5...
a na 4 je dnes 7735+7736
#7613 tr@mp: tak s tymto suhlasim. Toto uz je celkom pekny plan !!! Hlavne sa mi paci, to obsluzenie Razsoch a vyuzitie 4-prudovej komunikacie v sidlisku v Lamaci ! Kokos... toto je celkom dobry napad clovece ! PRECO SA S TYM DACO NEDA UROBIT ?!?!?! Nakoniec nic nespravime ani s elinami cez Stary most, ani s tymto. PRECO ?! Podme do toho, ved sa chopme toho nejak, nielen tu na diskusii. Je to VELMI pekny napad tr@mp ! Problem trosku vidim v dorieseni useku Hl. stanica - Polianky, ale inak je to vyborne ! Sorry, nepatri to sem, ale neviem ako teraz preniest tuto diskusiu na "diskusne forum". Paci sa mi to tr@mp ! Len treba K O N A T ! ! !
Sranda, dnes okolo 9:45 rozkopávali kanalizáciu na križovatke Trenčianska - Miletičova, a 209kam nedočiahovali zberače. Tak to vyriešili neobvyklým spôsobom: dali zberače na protismernu stopu, prepli ten vypínač a išli.. Aj pekne cez kríže. Ešte som to nikdy predtým nevidel.. Keď som išiel okolo 11:15 tadiaľ, tak tá rozkopávka bola zúžená a na ničom nepracovali Treba sa tam pozreť keď budú robiť.
Lamač by nebol až taký problém vyriešiť. Od Patrónky by išla trať po Dúbravskej ceste (to je tá paralelná s Lamačskou) až ku križovatke s Poliankami (odbočka na Dúbravku). Tam by musela prejsť nadjazdom na pravú stranu a pokračovala by smerom k nemocnici Rázsochy. Oblúkom by vystúpala až k Ceste na Klanec a po nej a po ulici Podháj (nevyužívaná štvorprúdová cesta - dokonca ani na parkovanie) k bývalému OD Lamač a potom ďalej. Takto by trať krásne obslúžila nemocnici, plánovanú zástavbu v lokalite Zečák aj sídliskovú časť Lamača (teda viac obyvateľov, ako keby išla po Hodonínskej popri železnici, kde je aj nedostatok miesta).
tr3mp