Palo: Linku 92 si pokial viem plati Volkswagen.. Inak by zrejme od buduceho tyzdna nemala zmysel. Takze smola
Ten dnesny chaos s 201 a 202 poobede okolo 14-15 hod. bol sposobeny vraj poskodenou vyhybkou na Cilizskej a vraj aj nejakym strhnutym vedenim na Prievozskej(neoverene, ale velmi pravdepodobne, kedze nechodili ani na stanicu a do mesta trolejbusy). Na 201 chodilo vela klbovych plynakov (najmenej 3 a jeden kratky).
no tu druhu vetvu si viem vcelku bezproblemovo predstavit z hl. st. po patronku a odtial prepojenu cez mlynsku dolinu, tam dalej je to uz naozaj vcelku dost narvane, ale ked psravia ten dialnicny tunel, mozno sa to zmeni... a co sa lamaca tyka, tam sa ja ani nevyznam :-))
o tom prestavani tej trate v Dubroavke a KV vravim uz dlho. Po vsetkych smeroch. Ale trat cez Patronku - ackoliv som bol jej zastanca - je v podstate nerealizovatelna. nemas to tam kde tahat a vypadovku tam moc obmedzovat nemozes. Hlavny problem by vznikol v Lamaci kade to viest. To mi ver. Aby to bolo aj ucelne v tom Lamaci.
to by chcelo prestavat celu trat v KV aj dubravke a bolo by vysoko vhodne aby existovala k trati este jedna paralelna vetva (optimalne hl. st. - patronka - lamac) s prepojovacimi kolajami pre pripady vyluk.
No... sak ja som to len tak z recesie napisal. Ale ono keby sa to vybudovalo polorychlodraznym systemom a behalo by to FAKT rychlo, tak by to bolo casovo VELMI zaujimave pre obyvatelov DNV az k Tescu.
Este musim doplnit jednu informaciu k #7599 , ktora sa stala po odoslani prispevku:
- 2932 docasne vypadol na linke 83/1 po 21. h., neskor ho nahradil ZV nejaky Ik. 435 ( podla vsetkeho 2808, ale nie som si isty, videl som ho len z dialky )
Ak sa ta elektrickova trat postavi, tak by som bol velmi zvedavy kolko ludi by nou cestovalo. Z konca Dubravky je to na Kapucinsku cca. 22 minut, ale do "dopravneho" stredu mesta to trva dost dlhsie. Tam sa obyvatelia DNV dostnu o kus rychlejsie.
Ono uz teraz sa Obyvatel DNV dostane na Racko rychlejsie ako obyvatel Dubravky "expresnym" spojom 34. Priznam sa vsak, ze poslednu dobu som radsej, ze jazdim autom. V praci som za 20 a nie za 45 minut. Nehladiac na to, ze sa nemusim rano stresovat ci a kedy mi pojde najblizsi spoj.
Reply on: spokojný čitateľ (s imhd, nie s DPB)#7600:
na paulinske zachadza koli pracovnikom nejakeho zavodu (neviem co tam je...cast VW??)...tato zmena je len 1. etapa zmeny dopravy v DNV, este budu nasledovat dve
Tak to s tou 92 si DPB mohol odpustit! 92 v oblasti DNV bola, je a bude nevyužitá.Ale takto bude ešte viac! Po starom ju vyuzivali aj niektori obyvatelia cestujuci do skoly,prace,často aj záhradkári.JE TO VEĽKÁ ŠKODA!
Btw,už dosť dávno som niekde čítal (v nejakých novinách ako odpoveď čitateľke),že DPB si všíma využiteľnosť linky aj bežnými cestujúcimi a ak budú peniaze,tak v špičke skrátia 20-minútový interval...
Pre koho zachádza na Paulinské?
Prečo nebude robiť zachádzky k novej vrátnici 27 alebo 21?
Dnes som nazbieral toto:
Doplnim #7585 :
- 2813 teda docasne vypadol na linke 83/3, ked odisiel do vozovne, neskor ho nahradil ZV 2009
- na linku 83/1 neskor prisiel 2932
Dalsie info:
Skrizeny trolejbus bol po 16:30 h. na Kollarovom nam., ( RE ) - o 17:40 h. som ho tam nevidel, ale zato sa opravovalo trolejove vedenie, premavka trolejbusov nebola zastavena, az na tie zapchy.
DOPRAVNA NEHODA supravy 7815-16 na linke 12/4:
- sa stala o 15:45 h. na Nabrezi ( pri Rybarskom cechu ) v smere do Dubravky, kde elektricke nedalo prednost osobne auto BMV ( prednu kapotu mal znacne poskodenu ). Ako nahrada na linku 12/4 prisiel neskor ZV 7829 a napokon po 19:30 h. 7787-88
- 7739-40 o 16:50 h. docasne odisiel do vozovne z linky 12/2, neskor ho nahradil ZV 7704
- 2411 vypadol pre poruchu na linke 71 po 17. h. ( bol odstaveny na Nam. L. Stura v smere Novy most
- 1307 mal vyjazd na linku 39 ( o 17:15 h. na Safku smer Novy most )
- 2006 po 18. h. vypadol pre poruchu na linke 43/1 ( odstaveny na konecnej na Patronke ), nahradil ho ZV 3604
Nieco z vypravy podla poradia:
20: 1013, 1015, N 1001, 1022, 1005
22: 1003, 1062, 1066
27: 1017, S 1131, 1001, VW 1203, VWv 1904
34: 2822, 2827, 2811, 2514, 2315, 2515, S 2304, 2308
35: 3502, S 3508
43: 2006 M: ZV 3604
49: 3615
83: 2932n, 2830, 2813, 2820, 2809, 2940, 2825, 2938, S N 2804, 2814, 2812, 2401, 2512 M: ZV 2009/3
504: 1509 ( 21/5 )
507: 2804 ( 83/9 )
509: 1001 ( 20/3 )
jedna sa o velmi prozaicku situaciu - treba obsluzit dalsie miesto, ale zvysenie vykonov si nikto neobjednal. Linku 92 ciastocne dotuje VW, a presmerovat ju takto neznamena zvysene naklady. tot vsjo, vsetko je to len o peniazoch
To su ale ..................... .
Aspon viem ako vyzera "reorganizácia dopravy" made in DPB.To už rovno možu urobiť s 92 Zmluvnu dopravu pre VW.A my čo sme doteraz vyžívali vyhody linky 92 sa možeme teraz ísť pásť.Čo bude nasledovať?
Asi stiahnu 21 na Hriadky.Bože kde ty ........ na tie napady chodia,aj 5-ročne decko by to vymyslelo lepiše ako tie ............ .Sakra to nemohli nechať pôvodnu trasu s predĺžením k novej vrátnici, alebo ich zamestnancom vadilo že sa 92 vozia aj iný ludia.Ospravedlňujem sa dlhý príspevok,ale kedže bývam nedaleko Kremencovej tak ma tato sprava veľmi nepotešila.
nasledujuce zmeny
-z Petrzalky po Lamac ostava nezmenena
-meni sa pri krizovatke do Stupavy (to hned ta dalsia krizovatka po Dubravke- pred Paegas Klubom)
- ide po trase terajsej 27ky, az k novej Vratnici...
-urcane spoje (3x za den) pojdu na PAULINSKE cez Staronovu vratnicu (vtedy nepojdu k novej)...
Ine linky sa nemenia
- Zastavky Vapenka, Vapencova, Kremencova sa pre tuto linku rusia.
TAK TOMUTO - TOMUTO HOVORIM SVINSTVO.... SOM FAKT ZVEDAVI, CI POSILNIA 21KU...
92KA OBCHCADZA DNV ako sa len da...
som zvedavi, ci bude mat na transparentoch Devinska Nova Ves...
Jano
- 2932 docasne vypadol na linke 83/1 po 21. h., neskor ho nahradil ZV nejaky Ik. 435 ( podla vsetkeho 2808, ale nie som si isty, videl som ho len z dialky )