All:
Nebolo by podla vas lepsie, keby sa nekupovali nejake duokraviny, a postavila by sa trat na Dlhe diely, niekde blizko vozovna a na trasu by sa vypustali klasicke trolejbusy?
alebo sa vykaslat na cele trolejbusy, a iba posilnit autobusovu dopravu??
Nebolo by podla vas lepsie, keby sa nekupovali nejake duokraviny, a postavila by sa trat na Dlhe diely, niekde blizko vozovna a na trasu by sa vypustali klasicke trolejbusy?
alebo sa vykaslat na cele trolejbusy, a iba posilnit autobusovu dopravu??
a ako vidim, dosli ti argumenty tak tu osocujes z klamarstva
pre tvoju info klesat zacina ani nie 50-100 metorov za krizovatkou. zjazd pre auta na hodzovom je 100 metrov. odporucam ti ten listok a popripade aj meter 
yale
Takže predovšetkým: neklamem, píšem svoj názor a nikomu nebránim napísať jeho názor. Mám zrejme iný názor ako ty a snažím sa vysvetliť na čom je založený. O vozovom parku a mnohých iných veciach prehľad mám, a možno aj väčší ako ty.
A som toho názoru, že naozaj to nakoniec skončí v lepšom prípade tým, že bude cca 10, časom 15 nových vozidiel (treba nejaký efekt) a do Petržalky samozrejme budú jazdiť klasické električky.
Ty si toho názoru, že sa naozaj zakúpi 44 až 50 ks nových vozidiel podľa "Zámeru" Magistrátu?