Reply on: Chicco #70354:
Ohľadom rýchlosti odporúčam kontaktovať užívateľov iMHD s nickmi "bmko" a "BigMac". A u nich sa ja rozhodne cítim bezpečne. A tušim sa aj predstavitelia mesta vyjazdrili, že po zavedení električky do Petržalky sa bude musieť v max. pre električky zvýšiť, lebo tou 50tkou by moc veľkú dieru do sveta nespravili.
Už iná otázka je kvalita práce trabustov, pravidelná (ne)údržba; a iná otázka sú obmedzené rýchlosti na výhybke, koľajovom krížení, pri prejazde obratiskom a pod., s tým možno iba súhlasiť.
ani s tymi 30timi miliardami
Ámos
Hehe 15mld korun od hl. stanice na janikov dvor. V prahe 3,7km trate IV.C1 stalo 7,5 mld. CZK cize 9,75SKK. Ak zoberieme janikov dvor - Hl. stanica len vzdusnou ciarou tak to je 7km a cize cca 18,5 mld. A to su ceny z rokov 2000 - 2004. Prirataj inflaciu v stavebnych materialoch na urovni cca 9%. Teraz pripocitaj supravy (jedna za cca 250 - 300 mil). a zastavis sa niekde pod 30 mld.
Re #70320 intony.sk: mam taky pocit ( neviem to na 100%) ze ak je elektrickova trat oddelena pevnou prekazkou alebo ako to nazvat, proste nejaky plot, tak max. rychlost urcuje dopravca. (nie som si isty ci tam musi byt nejaka dohoda s draznym uradom) Ak vsak mas elektricky, ktore su draznym uradom schvalene na 55km/hod, mozes mat vsetky trate trebars na 220, vzdy pojdes maxi 55km/hod. (ale neviem ci je toto presne, skor nie,ber to len ako odraz pre dlasie info)