Evidenčné číslo:539  (administratívne)
Typ: KT8D5
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 178370
Rok výroby: 1991
Vyradenie: 10.8.1992
Odpredaj: Miskolc Városi Közlekedési (1992) - priamo z ČKD - tam #200
Dopravní podnik hlavního města Praha (1/2016) - tam #9100
Iné údaje: Električka do Košíc nikdy nebola dodaná, z ČKD šla priamo do Miskolca (1.11.1991).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #9:
debata bola o obojsmerných, a začal s tým Tatranka ?
Reakcia na: 110mat110 #9:
Ja som myslel (aj napísal) na obojsmernu LF 3 - tak ako uviedol TBUS foto - kedže som reagoval na "kupu namiesto našich KT" .. ? takže to o tých dverách je správne,,,?
Reakcia na: 110mat110 #9:
Neboj še, šicko budze!?
Reakcia na: tbus #7:
To je LF3/2 tj. Obojstranna LF3ka. Ta ma na kazdej strane vynechane posledne dvere v smere jazdy. Obycajna jednosmerna LF3 ma 5 dveri. A kym sa najdu europeniaze na nahradenie KT TWT uz vymyslia aj LF3+-*/ s osmimi dverami na kazdej strane po vzore SOR 😃
To sme už klesli fakt tak hlboko, že sa tu rieši nahradenie KTčiek LF3? ?
Reakcia na: Tatranka #4:
To hej .. ? ale ako som si mal možnosť všimnúť obojsmerne Varia ( LF3) maju tiež "len" 4 dverí na jednej strane (tak ako LF2+ čo tu máme), teda je to minus o jedne dvere na nástup a výstup oproti našim KT8 ktoré tu jazdia,,, no a teda o dvoje dvere mínus oproti súprave (2x T6, či 2xT3), miesto ktorých su alternatíva .. ? Píšem to v súvislosti s tým že DP ak objednával nove busy (SOR), jednou z podmienok bolo - 4 dverí (5 pre klbák), pre rýchlejší nástup-výstup .. Teda ak by sa malo vedenie DP riadiť tým - varia LF3 by vôbec do úvahy by nemali prísť .. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #3:
"Lepšie" bude nakúpiť krásne novučičké Taškentwageny LF3 za eurofondíky, z toho sa dá pekne uliať do kešeňového chozrasčotu...?
Reakcia na: Rudyke902 #2:
A prečo by mala nahradiť po reko vaše KT8? To si nemôžete nechať zrekonštruovať rovno tie vaše? Ono by stačilo chcieť, lenže na to asi nejdú čerpať fondy, tá posvätná krava všetkých smerofilov.
Hm,, aky to "paradox" ... ani u nás nikdy nejazdila, bola len evidenčne naša, a bude jazdiť v Prahe, spolu aj z dalšími ,,, hodili by sa ja nám, po reko samozrejme ,,,,, nahradit naše KT8... aj ked teraz NP vozov máme až až (plusky), no KT je KT.. pre naše mesto celkom vhodné vozy,,
Momentálne na ceste do Prahy, kde bude spolu s ďalšími cca 6 kolegyňami jazdiť po reko na NP