Evidenčné číslo:503
Typ: KT8D5
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 178242
Rok výroby: 1989
Sprevádzkovanie: 27.7.1989
Vyradenie: 13.7.1995
Odpredaj: Strausberg (1995) - tam s ev. č. 22
Depo: Bardejovská
Rekonštrukcie a úpravy: Výmena článku A (1991)
Iné údaje: Pôvodný článok A, zničený po nehode, zlikvidovaný koncom roku 1994.

Po odpredaji prešiel v roku 2014 modernizáciou na typ KT8D5.RN2S.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: afeno #8:
Pre zaujímavosť - 9056 (06) si asi ťahá so sebou svoju geopatogénnu zónu, asi mesiac po zaradení do premávky mala veľkú nehodu so sanitkou a bola dlhodobo odstavená.
Teraz pribúda DPP ďalších niekoľko KT8 z Miškovca, takže touto cestou sa tiež dostanú do Prahy košické vozy.
Reakcia na: mi.v #7:
#505 -> 9056 (pôvodne KT8 9006 vyradené po nehode v roku 1995 alebo 1996.)
#527 -> 9098 (ev.č. 9048 je historické vozidlo)
Dalšie pôvodom Košické električky, ktoré smerovali do Prahy: 522, 526, 539
Pre záznam sem doplním niečo z ďalších osudov #503 (Straussberg # 22)

V roku 2014 prešla rekonštrukciou v Hostivaři:
http://mhd86.cz/2014/10/22/vcelka-s-cislem-22/

Videí je viac, nejaké "oficiálne video" je v tomto článku:
http://praha.idnes.cz/modernizace-nemecke-tramvaje-vcelka-maja-fft-/praha-zpravy.aspx?c=A141023_155938_praha-zpravy_bur

Pre záznam tu spomeniem, že #505 a #527 (Straussberg # 23 a #21) boli zároveň odpredané do Prahy, kde mali prejsť rekonštrukciou a zaradiť sa do premávky. (Kedy k tomu došlo a aké dostali ev.č. som zatiaľ nevypátral.)
Reakcia na: tbus #5:
Ahá, slepý som... ?
Reakcia na: Dispecer #4:
"Po ZAKÚPENÍ a výmene celého predného článku"
Reakcia na: tbus #3:
Mňa hlavne zaujíma odkiaľ bol... Či to bolo ukradnuté z inej KT8, alebo špeciálne pre túto príležitosť vyrobené v ČKD...
Reakcia na: Dispecer #1:
Záznam o nehode 503 s poslednou súpravou T2R #226+222 neviem nájsť, ale bolo to niekedy začiatkom roka 1991. Po zakúpení a výmene celého predného článku premávalo vozidlo v prevádzke celých 6 rokov až do 13.7.1995, keď bolo predané DP Straussberg, kde premáva pod #22.

...to som našiel tu na diskusnom fóre
...a teraz z nej bude KT8D5.RN2S... ?
Otázka na pamätníkov:
Ak A-článok #503 bol zlikvidovaný koncom roka 1994, odkiaľ sa vzal náhradný, s ktorým #503 odišla do Strausbergu?