imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
Prímestská doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
22 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Neapolské lanovky (22.5.2022)
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Mergellina (Funicolare di Mergellina) sa nanešťastie ocitla mimo nosných druhov MHD
Horná stanica lanovky Mergellina toho času mimo prevádzky
Lanovka Mergellina nefunguje od roku 2020, oficiálne kvôli pandémii COVID-19
Lanovka Mergellina bola otvorená v roku 1931 ako posledná zo štvorice neapolských lanoviek
Lanovka Mergellina ponúka výhľad na Castel dell'Ovo a sopku Vezuv
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare di Chiaia
Lanovka Chiaia bola postavená ako prvá z neapolských lanoviek, a to v roku 1889 ešte s parným pohonom
Lanovka Chiaia má dĺžku 536 m a prekonáva výšku 161 m s maximálnym sklonom 292 ‰
Interiér vozňa lanovky Chiaia
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica Funicolare di Chiaia
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
Lanovka Funicolare Centrale bola sprevádzkovaná v roku 1928, čomu zodpovedá aj zachovaný interiér
Vestibul hornej stanice pozemnej lanovky Funicolare Centrale
Funicolare Centrale má najviac zachovaný pôvodný vzhľad spomedzi všetkých neapolských lanoviek
Vozeň lanovky Funicolare Centrale vchádza do hornej stanice
Historický vozeň lanovky Funicolare Centrale, ktorá bola pôvodne navrhnutá tak, aby mohla premávať aj hodinu po výpadku prúdu, a to vďaka batériám
Lanovka Centrale má dĺžku 1234 m a prekonáva výšku 170 m s malým priemerným sklonom 130 ‰
Výhybňa pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale
Výhybňa lanovky Montesanto pri pohľade z nikdy nedostavanej plánovanej stanice pod hradom
Medziľahlá stanica lanovky Montesanto
Lanovka Montesanto má ako jediná z neapolských lanoviek kľukatejšiu trasu
Interiér vozňa lanovky Centrale
Výhybňa lanovky Centrale
Medziľahlé stanice obsluhujú len niektoré spoje lanoviek
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie