Septembrové zmeny v MHD (od 1.9.2025)

Linky prechádzajú na režim školského roka.

Od 1. septembra 2025 budú linky košickej MHD opäť premávať v pracovných dňoch v režime školský rok. Súčasne nastávajú zmeny na linkách 36 a R7.

  • Na linke 36 budú vybrané spoje predĺžené až po zastávku Maša pre zlepšenie obsluhy tejto časti mesta.
  • Na linke R7 bude rozšírená premávka v dopoludňajších hodinách.

Študentské linky 5 a 57 a posilové spoje na linke R4 začnú premávať od 21. septembra 2025.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Načo sú v CP R7 poznámky o skrátenej trase vybraných spojov, keď jazdia po celej trase? Nie je tam chyba?
Reakcia na: Trolley #1:
Ten poobedny skrátený spoj počas prázdnin, to vyzerá na prekrývané služby....po pavilón ide 4601 (pokračuje do vozovne) a od pavilónu 4611 (vychádza z vozovne)...
Reakcia na: Iv #2:
Nie, je to jedno vozidlo, pre cestujúcich sa nič nemení.
Reakcia na: Yogi616 #3:
Tak potom tam tá poznámka nemá byť.
Reakcia na: Yogi616 #3:
No tak potom to zas poslali zle v dátach...
A odpoveď pre trolley: poznámky systém generuje automaticky, keďže toto poslali tak, že sú to dve rôzne služby...ručne to asi nejde opraviť...
Reakcia na: Iv #5:
Malo by to ísť dať preč.
Reakcia na: Trolley #6:
Poznámku vymažeš, ale spoj aj tak ostane rozdelený na 2 (po kliknutí na ten odchod napr z amfiku ukáže zastávky len po pavilón)....
Reakcia na: Iv #7:
Veru tak, generovanie cestovných poriadkov pre verejnosť by malo prejsť čistením od vnútorných technologických dát ešte u poskytovateľa dát. Cestujúcich nejaké služby vodičov nezaujímajú. Dotiahnuté do absurdna, jeden dopravca tam bude vkladať predely založené na službách vodičov, ďalší na dobíjaní vozidiel, ďalší na dofukovaní pneumatík... Napríklad takýto spoj, ktorý robia dve prekrývané služby, by mal vstupovať do verejných CP ako obyčajný jeden spoj. Z pohľadu cestujúceho je nežiadúca (zbytočne zmätočná) informácia, či sa vodič niekde na trase vymení s iným, alebo či zapína osvetlenie vo vozidle atď. 🙂 Najmä, keď také dáta znefunkčňujú aj vyhľadávanie spojenia.