Oznam o prevádzke linky 30 (od 25.3.2020)

Od zajtra bude vypravovaná linka 30 podľa režimu pracovné dni.

Z dôvodu podnetov cestujúcej verejnosti a zároveň zabezpečenia minimálnej základnej obsluhy vybraných časti územia mesta Košice v MČ Sever a MČ Juh  DPMK od stredy 25. marca 2020 začne vypravovať linku 30 počas pracovných dní podľa existujúceho cestovného poriadku platného počas pracovných dní.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #7:
Možno sporadicky, keď bol v Šaci práve nedostatok prevádzkyschopných busov. Ale pravidelne len tá nočná služba, čiže v rámci nej VZD večer ( záloha na vstupnom areáli) a ráno F11 do Hanisky a možno nejaké polkolo na 26.
Reakcia na: tbus #6:
Ďakujem za veľmi informatívnu odpoveď. Takže dalo by sa povedať, že vlastne prebytok busov sme mali... Pre mňa osobne je to veľmi zaujímavé, že takéto flexibilné a nízkonákladové vozidlá sa neuživia v pravidelnej premávke aj naďalej.
Reakcia na: tbus #6:
Nejazdil jeden z nich pravidelne aj VZD USS (mimo nočákových služieb)?
Reakcia na: mi.v #5:
Ivecá pravidelne dojazdili zhruba v tom období, keď košickú MHD obsadzovalo 127 SORov. 5901 mala stabilná partia na linke 22+30, potom sa presunul na linku 28, a na 22 dostali 5902. Keď táto partia po príchode SORov dostala elektrobusy, Firsty už neboli pridelené, boli pokusy s prevádzkou na 14, avšak keď s tým robí stále niekto iný, je to náchylnejšie na poruchy. Po mesiacoch postávania v garážach sa presunuli do Šace, kde jazdili nočné služby, ale aj tam pravidelná prevádzka skončila príchodom elektrobusov.
Čo by mohlo byť hlavným dôvodom, že Iveco sa v prevádzke príliš neuchytilo? Veď malo by mať nižšie kilometrické náklady ako SORky a kapacita by mala byť pre okrajové linky dostatočná. Cena servisu a mnohých štandardných dielov platformy Iveco by mala byť tiež pomerne priaznivá. Ukázalo sa napríklad, že kapacitne nepostačuje počas dopravných špičiek?
Reakcia na: Dispecer #3:
Dobre vieš, minulý týždeň 5901 mala nejaký tech. problém, tak si došli vymeniť za 5902, pokiaľ nespravili 5901 🙂
Reakcia na: Apeer #2:
Pokiaľ viem, SMsZ má prenajatú iba 5901.
Reakcia na: mi.v #1:
5901/5902 má prenajatá Mestská zeleň, L30 obsluhuje 5701.
Robí linku #5901? Videl som Iveco FCLLI minule pri Rybe.