Obnovenie premávky MHD na ulici Boženy Němcovej a Zimnej (od 10.7.2017)

Mení sa trasa linky 19N2, linky 1222 budú premávať po pôvodných trasách

Od pondelka 10. júla 2017 sa obnovuje premávka autobusovej MHD na uliciach Boženy Němcovej a Zimná.

Linky 12 a 22 budú premávať po pôvodných trasách

Linka 12 bude premávať v trase Podhradová - Mier - Krajský úrad - Botanická záhrada (stanovisko na začiatku ul. B. Němcovej) - Technická univerzita (stanovisko na Letnej ul.) - Amfiteáter - Barca - Šebastovce a v opačnom smere v trase Šebastovce - Barca - Amfiteáter - Technická univerzita (stanovisko za odbočením, na ul. B. Němcovej) - Botanická záhrada (stanovisko na Watsonovej ul.) - Mier - Podhradová.

Linka 22 bude premávať v trase Džungľa - Mier - Nám. Maratónu mieru - Zimná (bežné autobusové stanovisko) - Technická univerzita (stanovisko na Letnej ul.) - Amfiteáter - Baňa Bankov a v opačnom smere v trase Baňa BankovAmfiteáter (stanovisko pri ČS Slovnaft) - Technická univerzita (stanovisko pred odbočením, na ul.Letná) - Zimná (bežné autobusové stanovisko) - Nám. Maratónu - Mier - Džungľa.

Trasy liniek 19 a N2 sa menia

Linka 19 bude premávať v trase KVP, kláštor - Amfiteáter -  (stanovisko pri ČS Slovnaft) - Obchodná akadémia - Botanická záhrada (stanovisko na začiatku ul. B. Němcovej) - Technická univerzita (stanovisko na ul. B. Němcovej, pred križovatkou) - Zimná (bežné autobusové stanovisko) - Radnica Starého mesta - Važecká a v opačnom smere v trase Važecká - Nám. Maratónu mieru - Zimná (bežné autobusové stanovisko) - Technická univerzita (stanovisko na ul. B. Němcovej) - Botanická záhrada (stanovisko na Watsonovej ul. pri SAV) - Obchodná akadémia – Amfiteáter - KVP, kláštor.

Linka N2 bude premávať v trase Podhradová - Mier - Krajský úrad - Botanická záhrada (stanovisko na začiatku ul. B. Němcovej) - Technická univerzita (stanovisko na Letnej ul.) - Amfiteáter - Nám. osloboditeľov - Staničné námestie a v opačnom smere v trase Staničné námestie - Nám. osloboditeľov - Amfiteáter - Technická univerzita (stanovisko za odbočením, na ul. B. Němcovej) - Botanická záhrada (stanovisko na Watsonovej ul.) - Mier - Podhradová.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tá 19 je trvalá zmena? Podľa hesla čím viac naokolo, tým viac zarobíme na časových lístkoch?
Reakcia na: Isidor #1:
Podľa mňa to bude v špičke rýchlejšie, keďže nebude stáť v kolóne na stopke pri Amfiteátri, kde bol vždy problém pri vychádzaní a naberalo sa meškanie...
Reakcia na: Iv #2:
Ale len cez špičku ostatok času jej to bude trvať o 1-2 minuty viac
Skôr by som povedal, že keď už naprojektovali a vybudovali stanovisko na B. Němcovej v smere od Botanickej záhrady, tak tam teraz musí niečo zastavovať.
Reakcia na: myslavcan #4:
Aj pri kine Družba bude združená zastávka, ale snáď tam teraz nebudeme kvôli tomu zavádzať/odkláňať bus-linku.
a nie je to len dočasná zmena? pokiaľ sa na ulicu nevráti linka 7
Reakcia na: Yogi616 #6:
To by ťažko budovali zastávku zo všetkým vybavením vrátane kasselového obruvníka
Reakcia na: Iv #2:
Na odbočenii z B. Nemcovej na Watsonovu je semafor s velmi kratkou zelenou, tak na tri auta a to musia byt v strehu a nespat, rychlejsie to byt vobec nemusi. Ale podla mna je to kvoli elektrickam.
Reakcia na: Podhradovčan #7:
Ved linka 12 tam bude chodit tak, ci tak.
Reakcia na: Yogi616 #9:
On myslel zastávku pred merkurom, a 12 stojí až za križovatkou...
Reakcia na: Iv #10:
Ako normálme
Reakcia na: Iv #10:
No tak ale nemyslim si, ze kvoli jednej zastavke je potrebne tahat linku naokolo a predlzovat obezny cas. Ono sa to nezda, ale kazda minuta je dolezita a moze zohrat rolu pri tvorbe obehov (pocet vozdiel).
A nemyslim si, ze toto je tak vazne potrebna zmena, ze treba naokolo tahat linku. Urcite by to ubralo na atraktivite linky.

Ako docasne riesenie fajn - vyluka na Bozenke, vyluka na Terase, ale potom naspat do svojej povodnej trasy
Same naokolo... trochu dementne som napisal ten prispevok, pointu vsak snad pochopite.
Ja by som zamenil linky 19 a 36 na trase medzi KVP a námestím MMM, keďže 19 má už strašne veľa zastávok. Dokonca by sa zlepšilo napojenie Ťahanoviec a Mieru priamo k Technickej univerzite a Jazero by malo k dispozícii električku č. 7.
Takisto by som namiesto 16 predlžil linku 27 k OC Cassovia. Nevznikal by tým paradox, že 16 jazdí počas prázdnin častejšie ako počas školského roka (keďže interval 15 a 16 musí byť striedavo počas sedla každých 20min). 27 takýto interval má. Dokonca aktuálne jazdí tiež len do 21. hodiny (ako 16 k OC k Cassovia). Zlepšilo by sa tým priame napojenie Ťahanoviec k Starej nemocnici, obyvatelia Podhradovej by mali k dispozícii 12. Trasa 27 a 16 je od Mieru totožná. 16 by tak mohla jazdiť každých 30min počas sedla a každých 20min v špičke a striedať sa tak s 12 prípadne 29.
Reakcia na: niker #14:
19 vs. 36:
OK, keď prehodíš dotknuté úseky na 19 a 36, čím sa k TU dostanú študenti, ktorí do Koších prichádzajú regionálnymi autobusmi a vlakmi od Staničného námestia?

16 vs. 27:
Potrebujú Ťahanovce priame spojenie s každou nemocnicou v meste? Podhradová nepotrebuje? ?
Reakcia na: Dispecer #15:
Možno keby 57 jazdila častejšie a aj mimo nediel, tak by študenti mali nejakú možnosť sa dostať do škôl
Reakcia na: Podhradovčan #16:
A načo? Za normálnych okolnosti je to takto najlepšie... buď 19 priamo na stanicu, alebo so 7 a niekde na Kuzmanyho/Dome Umenia prestup na 2.
Reakcia na: Podhradovčan #16:
Linky 5 a 57 slúžia primárne na odvoz študentov, ktorí cez týždeň bývajú na intrákoch. Ja však mám na mysli tých denne dochádzajúcich do školy.
Reakcia na: niker #14:
S tou 19 a 36 by si docielil maximálne tak zmätok.

Reakcia na: Dispecer #15:
Podhradová má spojenie so starou nemocnicou s linkou 12. Tam išlo hlavne o to striedanie intervalov.
Reakcia na: niker #20:
A Podhradová by prišla o spojenie s Námestím osloboditeľov ? fajn nápad
Reakcia na: 381+383 #21:
To sa dá prekusnuť ko pri IKD prišli kavečany o spojenie s námestím Osloboditeĺom (mimo pracovných dní počas školského roka) 5 minút chôdze? To sa ešte dá. ?
Reakcia na: Podhradovčan #22:
Prečo porovnávaš dve celkom odlišné mestské časti? Navyše máš linku 16+29 (cez PD) ktorá ide cez NO aj cez stanicu...
16 je jediná linka v Košiciach, ktorá premáva častejšie cez prázdniny ako cez školský rok len kvôli tomu aby nadväzovala na L15. Zámenou za linku 27 v smere od stanice po OC Cassovia by sa tento problém vyriešil.
Reakcia na: niker #24:
Takže MHD sa má podľa teba robiť tak, aby cestovné poriadky ti nekolili oči a nie tak, ako to vyhovuje cestujúcim i dopravcovi? ?