Kvôli výraznej obnove vozidlového parku autobusmi SOR v Košiciach skončili už aj legendárne hranaté Karosy.
V piatok 7. februára 2014 sa v premávke poslednýkrát objavili "hranaté" Karosy B 732. Po dodávke nových autobusov SOR boli z premávky postupne odstavené všetky zvyšné naftové Karosy B 732 a B 832 a plynové Karosy B 732.NGS, teda poslední zástupcovia "700-vkovej" rady autobusov Karosa v košickej MHD, ktorá patrila medzi najrozšírenejšie nielen v Košiciach, ale aj v celom bývalom Československu.
Autobusy typu Karosa B 732 v Košiciach premávali od roku 1984, teda celých 30 rokov. Jazdili prakticky na všetkých linkách MHD. Posledné nové autobusy tohto typu boli dodané v roku 1992, s výnimkou desiatich autobusov tzv. "ukrajiňákov" dodaných v roku 2000, oficiálne však vedených ako generálne opravy autobusov z 80-tych rokov. Najmä vďaka generálnym opravám tieto autobusy jazdili až do roku 2014. Z posledných jazdiacich autobusov už každý prešiel väčšou či menšou opravou karosérie. Niekoľko autobusov bolo v dielňach spoločnosti Zliner upravených na prepravu invalidov na vozíkoch. V rokoch 2002 až 2004 bolo spoločnosťou Starko 15 autobusov modernizovaných a prestavaných na pohon stlačeným zemným plynom. Niektoré vozidlá boli ku koncu svojej prevádzky využívané aj ako pracovné vozidlá, napr. tzv. rozmrazovacie vozidlo vybavené zariadením TO-5, ktoré sa v garáži využívalo ako pomoc pri štartovaní autobusov počas silných mrazov, niektoré boli upravené na účel "pojazdnej dielne".
Dopravnému podniku však naďalej ostal jeden autobus, #6289, ktorý nikdy v MHD nejazdil, pretože už od sprevádzkovania slúžil ako vozidlo autoškoly. Dnes je využívaný ako autobus civilnej ochrany, napr. pri prevoze ležiacich pacientov počas evakuácie.
5801