Chápem, ako to myslíte, že tam pripájací pruh nie je – vjazd z vedľajšej cesty nie je nijako krytý, naopak – do pruhu sa dá vojsť z hlavnej cesty. ALE ako viete, z hlavnej do neho neústi žiadny jazdný pruh a za križovatkou tento pruh končí, preto si myslím, že ho mnoho vodičov automaticky za pripájací pruh považuje a preto sa nepozerajú doľava. Jednoduché.
Prerábka takýchto miest, ktoré sú chytákom pre málo rozmýšľajúcich vodičov, je jednou z náplní práce dopravného psychológa (vravel to v interview jeden z nich). Ale neviem aké zložité môže byť dostať takéto prípady k nemu – a takýchto miest je kvantum v celom meste. Čo poviete na zákrutu na križovatke Zvonárskej a Orlej, kde väčšina vodičov idúca od Mlynskej tú zákrutu "reže" cez protismer? Zázrak, že tam dakoho ešte nezabilo.
To je nejaká nová móda, že zastávkove infotabule žijú v inom časovom pásme? Je síce pekné, že mi to ráno o 9tej prezradí, že o 23:00 ide z maratonca 2ka na Havlíčkovu, no mám pocit, že to má slúžiť na zobrazovanie NAJSKORŠÍCH odchodov... A to som si dnes všimol na každej jednej zastávke od NO po NMM v tomto smere. Navyše sa spustili na Kuzmányho 2 semafory, samozrejme bez preferencie električiek, no mnoho vodičov stále žije v tom, že tam žiaden nie je funkčný, a preto majú mnohokrát cestujúci v cene lístka zadarmo ukážku sily magnetickej brzdy (koľajoviek)...
Dnes L52 o 13.35 na Rovníkovej v smere do mesta mala nehodu s autom. Vodič auta asi nedal prednosť pri vchádzaní zo sídliska na hlavnú.
To je nevýhoda zastávok v pripájacom pruhu - sú vodiči, ktorým nepríde na um špeciálny prípad, že ten pripájací pruh by mohol použiť autobus z hlavnej cesty, ktorý v ňom má zastávku a nepozrú sa doľava. Veď do pripájacieho pruhu istotne nič z hlavnej nevojde...
Čakalo sa na odťah nejakej NP KT (ev.č. neviem) v kopci pri Autokempingu. V kolóne potom bola 2xT6 (9), KT 8 (9) a LF2 (R2). Meškanie potom cca 25 minút.
Jé, takže to už skontrolovali tym 1.-seriovým ciťačkom tie ventily či kvoli čomu to stali? ak hej, tak som o trochu šťastnejší, že vo vedeni aspoň niekomu doplo že bez Ciťačkov to neutiahnu tie intervaly a vypravu na každú linku
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v
Prerábka takýchto miest, ktoré sú chytákom pre málo rozmýšľajúcich vodičov, je jednou z náplní práce dopravného psychológa (vravel to v interview jeden z nich). Ale neviem aké zložité môže byť dostať takéto prípady k nemu – a takýchto miest je kvantum v celom meste. Čo poviete na zákrutu na križovatke Zvonárskej a Orlej, kde väčšina vodičov idúca od Mlynskej tú zákrutu "reže" cez protismer? Zázrak, že tam dakoho ešte nezabilo.