Jé, takže to už skontrolovali tym 1.-seriovým ciťačkom tie ventily či kvoli čomu to stali? ak hej, tak som o trochu šťastnejší, že vo vedeni aspoň niekomu doplo že bez Ciťačkov to neutiahnu tie intervaly a vypravu na každú linku
Rozumnejšie by bolo sa spytaŤ na oficialnej stranke DPMK, tu nie sme nikto z vedenia/vypravcovia a spravcovia CP na imhd podla mňa, možno hej, nikto nevie, ale tu ti moc niekto nepomože aŽ tak extremne
Chcem sa spytat ci by nebolo rozumne ked idu elektricky z vozovne na konecnu dat normalne linku ako napr. ked ide o 5:04 z alejovej,skoly do barce R8 a dat to do cestovneho poriadku? Tu na stranke ukazuje ze ide ale na stranke DPMK vobec?
ked sa zavadzala poznamka o NP do linky 25 (a dalsich), tak bol 5244 zadeleny na vnutrozavodnu dopravu, kde robil pripoje ku vlakom v ramci dalsieho biedneho pokusu o integrovanu dopravu. Linku po mesiaci zrusili a 5244 bol aj s vodicom prideleny naspat na delene sluzby zo Sace, teda aj na nizsie spominane linky. Cestovne poriadky sa uz kvoli tomu neprerabali, tak je to tak, ako je...
To, ze ju davaju na 25ku mi az tak nevadi. Mam ten bus rad. Ale naco spravili 25ku garantovane NP ked tam poslu jediny nenizkopodlazny bus v KE som stale nepochopil.
To neviem, ja som čakal pred optimou na 10tku ( #4725 ) a 5244 šla smer Letisko, takže bola presne naopak obratena, a na panel som nevidel ani jeden, nemal som ďalekohĹad u seba, ale terraz neviem či niekde aj stála alebo iba preletela, ale niečo sa mi mari že ju hnusli zas na 25ťku
Len tak sa prehnala, alebo ju opat nasadili na 25ku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Crossfire