Zlomený alebo prasknutý rám alebo priečky má alebo mala skoro každá 900-vka v KE či krátka alebo dlhá, zvonku to pekne vidno podľa prasknutého plechu nad zadnou nápravou, a vnútri podľa toho, že podlaha a bočnice sa na nerovnostiach pohybuju nezávisle rôznymi smermi. Prípadne stači sledovať podlahovú gumu vovnútri, tá tiež zvykne praskať a trhať sa na miestach kde sú tie pohyby najsilnejšie...
Myslim, ze sa zhodneme, ze najlepsim riesenim by boli troliky. Ci uz citelisy alebo Solarisy.
Skoda, ze iveco-irisbus dopadol tak ako dopadol. Podla mna su 5234-5244 najlepsie vozy ake mame v KE
Ja si myslim, že treba odstúpiť od Irisbusu/Iveca, netreba zabudať že 3701 bola vôbec prva 15 metrova CNG SUčka, takže niečo sa dá zvaliť aj na to ?. Ale osobne niesom vôbec zástancom plyňákov ...
Porovnávať plynový autobus s naftovým? S tými SU15 to tiež nebolo všetko ružové ako sa zdalo (x prípadov zahorenia). A 3701 bola rarita vidieť keď jazdil. Osobne si myslím, že od plynofikácie treba ustúpiť. Kĺbové plyňáky už nekupovať, budú to najdrahšie autobusy na prevádzku.
3329 nebehá už druhý deň, dnes je na miesto nej 3303
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kaMaR54
L2 - 613 , 604
L3 - 422 , 619 , 364
L4 - 537/ZV , 617 , 382
L6 - 393 , 509 , 531
L7 - 363+357 , 610+611 , 408+409 , 517
L9 - 523 , 614+615
LR1 - 398+399
L10 - 3901
L11 - 5001
L20 - 6223
L20L - 5205
L21 - 3701/ZV
L25 - 5618
L52 - 5230
L71 - 2003