Zlomený alebo prasknutý rám alebo priečky má alebo mala skoro každá 900-vka v KE či krátka alebo dlhá, zvonku to pekne vidno podľa prasknutého plechu nad zadnou nápravou, a vnútri podľa toho, že podlaha a bočnice sa na nerovnostiach pohybuju nezávisle rôznymi smermi. Prípadne stači sledovať podlahovú gumu vovnútri, tá tiež zvykne praskať a trhať sa na miestach kde sú tie pohyby najsilnejšie...
Myslim, ze sa zhodneme, ze najlepsim riesenim by boli troliky. Ci uz citelisy alebo Solarisy.
Skoda, ze iveco-irisbus dopadol tak ako dopadol. Podla mna su 5234-5244 najlepsie vozy ake mame v KE
Ja si myslim, že treba odstúpiť od Irisbusu/Iveca, netreba zabudať že 3701 bola vôbec prva 15 metrova CNG SUčka, takže niečo sa dá zvaliť aj na to ?. Ale osobne niesom vôbec zástancom plyňákov ...
Porovnávať plynový autobus s naftovým? S tými SU15 to tiež nebolo všetko ružové ako sa zdalo (x prípadov zahorenia). A 3701 bola rarita vidieť keď jazdil. Osobne si myslím, že od plynofikácie treba ustúpiť. Kĺbové plyňáky už nekupovať, budú to najdrahšie autobusy na prevádzku.
kaMaR54
L2 - 613 , 604
L3 - 422 , 619 , 364
L4 - 537/ZV , 617 , 382
L6 - 393 , 509 , 531
L7 - 363+357 , 610+611 , 408+409 , 517
L9 - 523 , 614+615
LR1 - 398+399
L10 - 3901
L11 - 5001
L20 - 6223
L20L - 5205
L21 - 3701/ZV
L25 - 5618
L52 - 5230
L71 - 2003