Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
D706 - 500
D707 - 536
O905 - 525
R907 - 537
D909 - 398+399

54 - 3005, 3306
55 - 3201, 3516
L3 - 404 , 420 , 362+356
L4 - 406+407 , 616 , 619 , 701 ? ?
L6 - 361+414 , 363+357
L7 - 534 , 400+401 , 608+609
L9 - 538 , 421+422 , 512 , 528 ?
LR2 - 396+397
L10 - 3303
L12 - 3506
L15 - 4306
L19 - 3311
L51 - 521?
L72 - 3002
Po velmi dlhom odstaveni dnes:
L27 - 3504 : -)
31021/22: 5619 ?
31311/12: 5612 ?
31035: ráno 5223, poobede 5241
Utorok 21.02.2012:

D4611 - 392+393
D4612 - 396+397 ?
D4613 - 386+387
D4614 - 513
D4615 - 600+601
D4616 - 538
D4617 - 349+385
Pondelok ‒ 20. 2. 2012

02011 / 02012 : 420
02021 / 02022 : 404
02031 / 02032 : 605
03011 / 03012 : 419
04011 / 04012 : 364
04021 / 04022 : 412
04031 / 04032 : 619
04041 / 04042 : 367
04055 : 405
06142 : 523
06351 / 06352 : 528
06065 : 620 + 621
07311 / 07312 : 521
07031 / 07032 : 408 + 409
07041 / 07042 : 400 + 401; 513
07055 : 398 + 399
07065 : 508
07075 : 501

71021 / 71022 : 1015
72071 / 72072 : 1001

12011 / 12012 : 3523
15041 / 15042 : 3329
17041 / 17042 : 3531
27011 / 27012 : 3534
36031 / 36032 : 3324
36051 / 36052 : 3306
36071 / 36072 : 3323
D306 - 349+385
O603 - 376+377
O702 - 406+407
C906 - 402+403
D909 - 536

1017 odstavený na Jakabovom paláci smer Lingov so stiahnutými zberačmi v prítomnosti TD dielňarov... (cca 14:10)
13: 5615, 5617
16: 5601
34: 5607
51: 5004
52: 5223
54: 4303

10311: 3316
10085: 3212
25311/12: 5613
31311/12: 5103 ❤
31021/22: 5604
31035: 6407
5604 L31 ostal stat na semafore z Palackeho na NO, nastastie dalej od semaforu, cize nezablokoval premavku, no stal tam bez vystraznych svetiel, cize za nim kolona trubiacich aut, a nedoslo im ani po prichode dielne s majakmi...
Reakcia na: Yogi616 #48108:
Dávno, keď sa riešilo linkové vedenie, tu niekto spomínal koeficient 1,4.
Reakcia na: Yogi616 #48108:
myslím, že to bolo 1,35. tak či tak to ani zďaleka neodzrkadľuje reálne náklady (prevádzka, údržba), keďže T3 má asi ďaleko k (relatívnej) úspornosti novších vozov, nehovoriac o Variu s rekuperáciou...
Nedeľa ‒ 19. 2. 2012

02011 / 02012 : 613
02021 / 02022 : 380
02031 / 02032 : 607
04011 / 04012 : 606
04021 / 04022 : 364
04031 / 04032 : 412
04041 / 04042 : 420
07011 / 07012 : 419
07021 / 07022 : 381
07331 / 07332 : 512
07041 / 07042 : 367
L3 - 396 , 397
L4 - 606
L7 - 381 , 367
5 - 536
57 - 3317
ZV - 3314
L 10 - 4311, 3325
L 20 - 5224
L 27 - 5234
L17:3532,3523,3501
L36:3533,3524,3529
Reakcia na: TA #48106:
Nie.
Ale 1 KT sa nerovná 1 sólo vozu. Neviem ako to myslel Cross, ale na KTčko je nejaký koeficient (1,x). Takže nie je to ani sólo voz a ani dvojička.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.