Bol by som velmi rad keby si si odpustil svoje hlupe poznamky
1. Netvrdim, ze DPMK robi nieco "nacierno"
2. ano spytal som sa odkedy maju dispeceri DPMK pravo prednostnej jazdy ... kedze sa mi zda neadekvatne aby za znizenej viditelnosti (rano bola hmla) siel dispecer rychlostou o dost vyssou ako 50 km/h na "vyjazd" k odstavenemu autobusu ... kedze si nemyslim, ze slo o situaciu kedy je potrebné chranit život, zdravie alebo majetok.
3. na trolejovu vezu asi len velmi tazko / v sne / mozes namontovat modry "majak".
Pretoze : "Ministerstvo vnútra môže v osobitných prípadoch, najmä ak je to potrebné na ochranu života, zdravia alebo majetku, na základe písomnej žiadosti vydať povolenie na používanie zvláštnych výstražných znamení aj na iných vozidlách, ako sú uvedené v odseku 2; v takom prípade môže byť zvláštne výstražné svetlo modrej farby umiestnené na vozidle len pomocou prenosného zariadenia." ... taze asi skor na trolejovu vezu vystrazne svetlo oranzovej farby
No nie, DPMK nema povolenie, to len dispečer si zo srandy kupil na pumpe modry majak ? To čo je za otazka? Mysliš, že taka velka firma ako DPMK potrebuje na čierno robiť taketo veci?
V inych väčšich mestach maju modre majaky aj trolejove veže.
na terase boli nejaké problémy s električkovou dopravou medzi 16-17tou hodinou, na linke 6 videný 3509,nejaký tedom , viacero električiek za sebou šli do vozovne a plné zastávky..čo sa dialo? ?
L17: 3523 stal na Michalovskej ulici smer Lunik VIII so zapnutym motorom a vystraznymi svetlami, k nemu sa s modrym majakom a sirenou "ponahlalo" dispecerske vozidlo a o 8:40 ho v smere na Lunik VIII "predbehol" 3515 ...
1. neviete co sa stalo na L 17 ?
2. odkedy moze dispecer DPMK pouzivat modre vystrazne svetlo a sirenu ? Dostalo DPMK povolenie od ministerstva na pouzivanie vystrazneho svetla modrej farby ?
L2:525
LR1:626
L11:5001
L12:3511
L17:3532
L19:3313
L21:5606
L25:5244,5207 vodič cez prestavku v autobuse fajčil!!!! cca okolo 21:46 na Bruselskej
L36:3327,3519
L52L:5619
L72:1005
RE #47614 TA: moze byt, kedze z Havlickovej prisiel spoj k Spol. pavilonu a akoby miesto neho sa zaradila 531 na garantovane NP poradie. ak vtedy nekoncila ina sluzba. ale aj tak nechapem ako sa NP voz v popoludnajsej spicke ocitol vo voznvni vychadzajuc na linku 9, ak ani nie hodinu predtym siel na stanicu na L6.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Košičan
1. Netvrdim, ze DPMK robi nieco "nacierno"
2. ano spytal som sa odkedy maju dispeceri DPMK pravo prednostnej jazdy ... kedze sa mi zda neadekvatne aby za znizenej viditelnosti (rano bola hmla) siel dispecer rychlostou o dost vyssou ako 50 km/h na "vyjazd" k odstavenemu autobusu ... kedze si nemyslim, ze slo o situaciu kedy je potrebné chranit život, zdravie alebo majetok.
3. na trolejovu vezu asi len velmi tazko / v sne / mozes namontovat modry "majak".
Pretoze : "Ministerstvo vnútra môže v osobitných prípadoch, najmä ak je to potrebné na ochranu života, zdravia alebo majetku, na základe písomnej žiadosti vydať povolenie na používanie zvláštnych výstražných znamení aj na iných vozidlách, ako sú uvedené v odseku 2; v takom prípade môže byť zvláštne výstražné svetlo modrej farby umiestnené na vozidle len pomocou prenosného zariadenia." ... taze asi skor na trolejovu vezu vystrazne svetlo oranzovej farby