Sarko, dakujem za podrobny prehlad. Aby som tu (zas) velmi nemontoval zeleznicu, doplnim len, ze u nas sa cez vyhybku zabezpecenu vymenovym a odtlacnym zamkom moze priamym smerom proti i po hrote jazdit az 120 km/h za dalsich podmienok. Do odbocky konstrukcne tieto vyhybky mozu byt prechadzane rychlostou az 40 km/h. U nas sa vsak prednostne do kolaji po ktorych jazdia aj vlaky, davaju vyhybky 1:11/300 na hlavnom tahu z majtazsieho typu zvrsku a to R65.
Vladimír
3514 - L71
5203 - L72
5223 - L72
Prieskum vyťaženosti L14 v špičkovom režime:
Spoj o 14.31h zo Slovenskej prišiel s 11 ľuďmi. Kde nastúpili neviem, ale všetci vystúpili na stanici a ďalej pokračovali traja pristúpivší cestujúci.
O 14.29h smerom na stanicu prišla 6266 s troma ľuďmi na palube. Jeden vystúpil na stanici a jeden pristúpil, takže smerom k Pošte 2 šli (až) tri osoby. Jeden cestujúci vystúpil pri Žel. nemocnici, ďalší na Alvinczyho a posledný na Svornosti. Tam aj nastúpil nejaký zblúdilý cestujúci, ktorý vystúpil na Slovenskej.
Vivat efektivita dopravy DPMK! Hlavne, že sa na Ťahanovce, či KVP ľudia nepomestia.
Nie som si istý, ale mám dojem, že vodič 6266 bol ex-vodič 6367. Akurát mi nesedí, že šiel rýchlejšie ako sa zvykla pohybuvať 6367. Ale inak zaujímavý človek. Pri označníku zastavoval zásadne na úrovni zadku, proces zatvárania dverí začínal, keď po odchode radil už dvojku, pri trojke sa akurát dvere zavreli