Reakcia na: Esicko #362:
Áno, tieto železničné výhybky sú tam od rekonštrukcie v roku 1992.
Celkovo máme na rýchlodráhe 16 železničných výhybiek S49, z toho:
-výhybky č. 5, 6, 7, 8 na výhybni Pereš,
-výhybky č. 13, 14, 15, 16 na výhybni Ludvikov Dvor,
-výhybky č. 17, 18, 19, 20 na výhybni Valcovne U.S.S.,
-výhybka č. 21 na vlečkovú koľaj.
Vyššie uvedené výhybky sú typu JS49 1:9/190.
Výhybky č. 3 a 4 tvoria úvrať pre konečnú "mestskej" linky "W" a sú to žliabkové výhybky NP4.
Minulý mesiac pribudli ďalšie tri železničné výhybky, a to pred obratiskom do VA U.S.S., ktoré nahradili 3 rozbočovacie žliabkové výhybky NP4 na výstupnú, nástupno-výstupnú a nástupnú zastávku. Teraz je tu pred obratiskom koľajová spojka z dvoch železničných výhybok a jedna rozbočovacia železničná výhybka. Tým, že je tu spojka, všetky nástupištia môžu bez problémov poslúžiť súčasne tak na výstup, ako aj na nástup cestujúcich. Tieto výhybky sú pravdepodobne označené ako 22, 23 a 24, ale zatiaľ neviem, akého sú typu.
Vladimír
* O 13:10 som spozoroval vyblýskaný zelený Ikarus 280 na STK pri VŠA. Jeho evidenčné číslo bolo 4080 alebo 4090, neviem presne. Znalci, vyberte si.
* O 13:20 som videl pri bráne garáží VŠA Ekobus. Nejavil známky nasadenia na linke - žiadne tabule, vodič na blízku a pod.
* Spoj L34 o 13:21 od Cassosportu bol taký natrieskaný, že to bolo nehorázne. Pokojne počet cestujúcich v tomto spoji mohli oficiálne uznať za max. kapacitu SU 15.