Sarko, dakujem za podrobny prehlad. Aby som tu (zas) velmi nemontoval zeleznicu, doplnim len, ze u nas sa cez vyhybku zabezpecenu vymenovym a odtlacnym zamkom moze priamym smerom proti i po hrote jazdit az 120 km/h za dalsich podmienok. Do odbocky konstrukcne tieto vyhybky mozu byt prechadzane rychlostou az 40 km/h. U nas sa vsak prednostne do kolaji po ktorych jazdia aj vlaky, davaju vyhybky 1:11/300 na hlavnom tahu z majtazsieho typu zvrsku a to R65.
Vladimír
* O 13:10 som spozoroval vyblýskaný zelený Ikarus 280 na STK pri VŠA. Jeho evidenčné číslo bolo 4080 alebo 4090, neviem presne. Znalci, vyberte si.
* O 13:20 som videl pri bráne garáží VŠA Ekobus. Nejavil známky nasadenia na linke - žiadne tabule, vodič na blízku a pod.
* Spoj L34 o 13:21 od Cassosportu bol taký natrieskaný, že to bolo nehorázne. Pokojne počet cestujúcich v tomto spoji mohli oficiálne uznať za max. kapacitu SU 15.