Reply on: Sarko #368:
K tomu rezaniu zeleznicnej vyhybky. U nas sa smu rezat len vyhybky so samovratnym prestavnikom. Ten pracuje tak, ze vyhybka je prestavena v zakladnom stave v urcenej polohe. Po urcitom case po prejazde vozidiel po hrote, tento prestavnik, ak vozidla vyhybku rezali, vrati jazyky do tej urcenej polohy tak, ze je po nej mozne prechadzat spolahlivo aj proti hrotu.
balky
K L4 som dnes dostal vysvetlenie,ze DPMK vytvorilo viac trhanych sluzieb s dvojickami na posilnenie liniek.Pre vodica to znamena asi tolko,ze rano musi vstat na 3kolecka L4, potom ma o cca 8,30 koniec,no o 12,30 nastup na R.Kde su vsak solo vozne,ktore by mali jazdit na linkach v nocnych hodinach,sa mi nepodarilo zistit.Mozno su vo vozovni a vodici nastupuju neskor,alebo v case spicky premavaju na inych linkach (2,R)