Vďaka za vysvetlenie. To beriem, nevyznám sa v tom, preto som sa aj na to pýtal. Čiže dôvod je dosiahnutie najprijateľnejšieho kompromisu v širších vzťahoch týkajúcich sa viacerých liniek a prejazdov medzi nimi.
sluzby su zrobene tak, aby sa v rannej spicke dosiahlo maximum spojov z dostupneho poctu vozidiel. A preto sa kombinuje ako sa len da, a preto ide kratsi autobus namiesto dlhsieho... jednou vymenou tychto dvoch spojov by si urcite narusil niekolko dalsich spojeni, tak je to tak ako je, v ramci moznosti. A 18m bus na kratsej trase za ten isty cas co 15m spravi jedno kolo na linke 10 sa otoci zo sidliska dvakrat ... a prvorada je rano doprava zo sidlisk. Je to logicke
Oooo chudak ťahanovce musia 13 minut čakať medzi spojmi, čo mam povedať ja keď mam taky interval normalny pracovny deň cez prazdniny? A netreba ani nejaku poruchu? ?
Dobre, v poslednom čase jazdia takmer výlučne iba veľkokapacitné vozy na tejto linke, ale kým to nie je pravidlo a kým sa tam vyskytujú aj SU15 (okrem záloh), tak je podľa teba logickejšie dať 18-metrový voz na skrátený spoj a 15-metrový na celý?
ak je ten posilový vyťažený tak to nieje divné že je tam klbák. Práve že je to logické ?
10 - 3203
12 - 3202
34 - 3307
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AutobusovyManik
L17: 3525
L19: 3502
L34: 4098
L54: 4088 ? 4096 4309
L55: 5203