Vďaka za vysvetlenie. To beriem, nevyznám sa v tom, preto som sa aj na to pýtal. Čiže dôvod je dosiahnutie najprijateľnejšieho kompromisu v širších vzťahoch týkajúcich sa viacerých liniek a prejazdov medzi nimi.
sluzby su zrobene tak, aby sa v rannej spicke dosiahlo maximum spojov z dostupneho poctu vozidiel. A preto sa kombinuje ako sa len da, a preto ide kratsi autobus namiesto dlhsieho... jednou vymenou tychto dvoch spojov by si urcite narusil niekolko dalsich spojeni, tak je to tak ako je, v ramci moznosti. A 18m bus na kratsej trase za ten isty cas co 15m spravi jedno kolo na linke 10 sa otoci zo sidliska dvakrat ... a prvorada je rano doprava zo sidlisk. Je to logicke
Oooo chudak ťahanovce musia 13 minut čakať medzi spojmi, čo mam povedať ja keď mam taky interval normalny pracovny deň cez prazdniny? A netreba ani nejaku poruchu? ?
Dobre, v poslednom čase jazdia takmer výlučne iba veľkokapacitné vozy na tejto linke, ale kým to nie je pravidlo a kým sa tam vyskytujú aj SU15 (okrem záloh), tak je podľa teba logickejšie dať 18-metrový voz na skrátený spoj a 15-metrový na celý?
To máš pravdu, teda pokiaľ to nerobí vodič, ktorý prechádza z inej linky.
Re #34505 Crossfire: Tak teraz neviem, dúfam, že to bola irónia.
Re #34508 Iv: Opýtal som sa, lebo ma to napadlo pri inej diskusii, vôbec sa z toho nejdem zblázniť. A tiež nemám odkiaľ vedieť, či je to jeden spoj, či sa takto otáča viackrát, presne tak isto, ako to, že na tom spoji jazdia aj iné veľkokapacitné vozy (vôbec mi nešlo o to, že to bol práve ten jeden konkrétny voz, alebo ten jeden konkrétny model). Skrátka sa mi zdalo divné, že vložený posilový spoj na skrátenej linke robí voz s najvyššou kapacitou.
bože, no tak sa zblázni, že SU18 robia ten jeden spoj len po NO..zvyšok dňa už robí normálnu 10, kde ich treba je...a to že ten spoj robia aj 3210, 3202, 3215 a ešte asi dva vozy, to už ti nevadí?
mňa skôr štve, že každý druhý deň vynechá niečo smerom na NO, ako dnes 51 o 7:36 /4099 - porucha/a 10, ktorá šla pred ňou /7:28/šla skôr o 2 minúty, tak som tam strávila 13 minút, kým šlo niečo na NO.. ?
v KE je problem s velkokapacitnymi busmi ?? hlavne, ze voz 3903 a jeho partia vodicov nema byt kam pridelena, lebo uz neexistuje linka, ktoru by mohlo toto velkokapacitne vozidlo vykonavat ... tak robia kazdy den zalohu ...
tie malé vozidlá na vložených spojoch dávajú zmysel, ale tie SU18-tky sú predsa len vhodné na iné využitie. Obzvlášť, keď je v KE problém s veľkokapacitnými vozmi.
AutobusovyManik
L17: 3525
L19: 3502
L34: 4098
L54: 4088 ? 4096 4309
L55: 5203