Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
L7 381+383 (ZV)
Štvrtok - 18. 2. 2010

6 : 423 + 424
Reply on: 5 #34518:
1001 mala nehodu pri plávarni blokovala cestu
Zupkova, smer Lingov, 21:55-22:00
72 - 521x, 71-1003 bez zastavenia, 72-1017, 71-1020
Nejaká mimoriadnosť?
Reply on: tbus #34515:
Vďaka za vysvetlenie. To beriem, nevyznám sa v tom, preto som sa aj na to pýtal. Čiže dôvod je dosiahnutie najprijateľnejšieho kompromisu v širších vzťahoch týkajúcich sa viacerých liniek a prejazdov medzi nimi.
Reply on: Crossfire #34505:
nad niektorými počinmi DPMK sa mi nestačí ani rozum zastavovať
Reply on: jt #34511:
sluzby su zrobene tak, aby sa v rannej spicke dosiahlo maximum spojov z dostupneho poctu vozidiel. A preto sa kombinuje ako sa len da, a preto ide kratsi autobus namiesto dlhsieho... jednou vymenou tychto dvoch spojov by si urcite narusil niekolko dalsich spojeni, tak je to tak ako je, v ramci moznosti. A 18m bus na kratsej trase za ten isty cas co 15m spravi jedno kolo na linke 10 sa otoci zo sidliska dvakrat ... a prvorada je rano doprava zo sidlisk. Je to logicke
Reply on: jt #34511:
Nie radšej pojde jedno kolečko celu 10ku a zvyšok dňa bude na nejakej 19ke aleob kde a na 10ke bude SU15 kvoli tomu jednemu skratenemu kolečku ?
Reply on: Iv #34508:
Oooo chudak ťahanovce musia 13 minut čakať medzi spojmi, čo mam povedať ja keď mam taky interval normalny pracovny deň cez prazdniny? A netreba ani nejaku poruchu? ?

AutobusovyManik

L15: 3532 ?
L17: 3525
L19: 3502
L34: 4098
L54: 4088 ? 4096 4309
L55: 5203
Reply on: tbus #34510:
Dobre, v poslednom čase jazdia takmer výlučne iba veľkokapacitné vozy na tejto linke, ale kým to nie je pravidlo a kým sa tam vyskytujú aj SU15 (okrem záloh), tak je podľa teba logickejšie dať 18-metrový voz na skrátený spoj a 15-metrový na celý?
Reply on: jt #34509:
ak je ten posilový vyťažený tak to nieje divné že je tam klbák. Práve že je to logické ?

10 - 3203
12 - 3202
34 - 3307
Reply on: tbus #34503:
To máš pravdu, teda pokiaľ to nerobí vodič, ktorý prechádza z inej linky.

Re #34505 Crossfire: Tak teraz neviem, dúfam, že to bola irónia.

Re #34508 Iv: Opýtal som sa, lebo ma to napadlo pri inej diskusii, vôbec sa z toho nejdem zblázniť. A tiež nemám odkiaľ vedieť, či je to jeden spoj, či sa takto otáča viackrát, presne tak isto, ako to, že na tom spoji jazdia aj iné veľkokapacitné vozy (vôbec mi nešlo o to, že to bol práve ten jeden konkrétny voz, alebo ten jeden konkrétny model). Skrátka sa mi zdalo divné, že vložený posilový spoj na skrátenej linke robí voz s najvyššou kapacitou.
Reply on: jt #34502:
bože, no tak sa zblázni, že SU18 robia ten jeden spoj len po NO..zvyšok dňa už robí normálnu 10, kde ich treba je...a to že ten spoj robia aj 3210, 3202, 3215 a ešte asi dva vozy, to už ti nevadí?

mňa skôr štve, že každý druhý deň vynechá niečo smerom na NO, ako dnes 51 o 7:36 /4099 - porucha/a 10, ktorá šla pred ňou /7:28/šla skôr o 2 minúty, tak som tam strávila 13 minút, kým šlo niečo na NO.. ?
Reply on: Crossfire #34505:
?
D204 - 422
D405 - 385
R601 - 608+609
R605 - 363+357
Reply on: jt #34502:
v KE je problem s velkokapacitnymi busmi ?? hlavne, ze voz 3903 a jeho partia vodicov nema byt kam pridelena, lebo uz neexistuje linka, ktoru by mohlo toto velkokapacitne vozidlo vykonavat ... tak robia kazdy den zalohu ...
The best of GAHOR
51015 - 4301
51025 - 4085 ❤ ?
54025 - 4304
40015 - 4201 ?
Reply on: jt #34502:
ale keď máš 8 klbákov na tej linke a každý druhý spoj je skrátený, tak niektorý klbák ho robiť musí
Reply on: Iv #34493:
tie malé vozidlá na vložených spojoch dávajú zmysel, ale tie SU18-tky sú predsa len vhodné na iné využitie. Obzvlášť, keď je v KE problém s veľkokapacitnými vozmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.