To máš pravdu, teda pokiaľ to nerobí vodič, ktorý prechádza z inej linky.
Re #34505 Crossfire: Tak teraz neviem, dúfam, že to bola irónia.
Re #34508 Iv: Opýtal som sa, lebo ma to napadlo pri inej diskusii, vôbec sa z toho nejdem zblázniť. A tiež nemám odkiaľ vedieť, či je to jeden spoj, či sa takto otáča viackrát, presne tak isto, ako to, že na tom spoji jazdia aj iné veľkokapacitné vozy (vôbec mi nešlo o to, že to bol práve ten jeden konkrétny voz, alebo ten jeden konkrétny model). Skrátka sa mi zdalo divné, že vložený posilový spoj na skrátenej linke robí voz s najvyššou kapacitou.
bože, no tak sa zblázni, že SU18 robia ten jeden spoj len po NO..zvyšok dňa už robí normálnu 10, kde ich treba je...a to že ten spoj robia aj 3210, 3202, 3215 a ešte asi dva vozy, to už ti nevadí?
mňa skôr štve, že každý druhý deň vynechá niečo smerom na NO, ako dnes 51 o 7:36 /4099 - porucha/a 10, ktorá šla pred ňou /7:28/šla skôr o 2 minúty, tak som tam strávila 13 minút, kým šlo niečo na NO.. ?
v KE je problem s velkokapacitnymi busmi ?? hlavne, ze voz 3903 a jeho partia vodicov nema byt kam pridelena, lebo uz neexistuje linka, ktoru by mohlo toto velkokapacitne vozidlo vykonavat ... tak robia kazdy den zalohu ...
tie malé vozidlá na vložených spojoch dávajú zmysel, ale tie SU18-tky sú predsa len vhodné na iné využitie. Obzvlášť, keď je v KE problém s veľkokapacitnými vozmi.
10N na ktorej chodia SU18 je služba 10030 /odchod 7:32/, tie vozy inú službu 10tky doteraz /do 1.2./ nerobili... na 10N chodí aj zväčša malá karosa, o 7:20, čo je zase prejazd z nočáku/RA..a dokonca aj ikarusy o 6:56 zo služby 51045..takže je to tam pestré ?
Re #34458 Trucker4091: posilový spoj predsa nejde na Luník VIII, nie? ?
pershing