Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
15-5612
27-3210
38-4212
10-3003
2: 612
3: 376, 377, 382
4: 364, 401, 606
6: 394, 412
7: 367, 408
9: 409
R3(z): 521
11: 5003
15: 6415
16: 3504
17: 5234
18: 3513, 3521
19: 3507, 3510, 3534
20: 5603
22: 5613, 5616
23: 5231
27: 3204
29(A, B, AB, Z): 5243, 5610, 5618
34: 3201, 3207 (34011/34012), 3213
36: 3502, 5611
37: 3516
71: 4085, 4201, 4305, 4307, 4308
72: 5201, 5202 - ❓ , 5237, 5239
L02: 617
L06: 394, 400

L10: 3208
L14: 5236
L15: 5602
L19: 3507 /19020/, 3534 /19010/ ?
L27: 3203, 3205
L36: 5604
L71: 3215, 4085 ❗ , 4305, 4308

❗ 4085: Chvála vodičovi, má dobrý hudobný vkus. ?

Ďakujem za spoluprácu: Iv ?
Reakcia na: tbus #17989:
Nie, porucha, ale zálohu nam ponúkal JCX2 ?
Reakcia na: TA #17986:
dizpozičná záloha? ?
Sobota - 3. 5. 2008 :

2 : 415; 612; 617
4 : 364; 606
7 : 356; 376; 376; 408
L18: 3509
L32: 3506 ❗

❗ 3506 - VODIČ V ZÁCVIKU ?
Tedom 5612 musel predčasne z technických príčin opustiť svoje stanovisko na Hlavnej ulici o 2 hodiny skôr, než bol pôvodne plánovaný koniec jeho expozície.
Reakcia na: R55ka #17983:
Zajtra to vraj nebude inak.
L71 - 4201, 4308, 4085, 3215
L72 - 5218, 5237, 5239, 5205 /72012/?
Reakcia na: COMFORT #17982:

L19: 3534 /19010/ ?
LRA3: 5601 ?
Kvoli oprave komunikacie na Adlerovej dnes je nahradena trolejbusova doprava autobusovou
L71: 4302, 4305
L72: 5201, 5202

Na hlavnej ulici v ramci Dna mesta Kosic su na ukazku vystavene: 529, 5612
L13: 3701 ? ❤
L16: 3506 ?
L19: 3534 ? ?
Reakcia na: eMareq #17980:
No popravde teraz niesom múdrejší z toho. Potom asi tie čísla, čo som tu dal, sú zlé?!
Hmm, chce to asi nejakého pumpára-odborníka... ?
Reakcia na: dragula #17979:
Wikipédii píšu:
Teplota vzplanutí značí nejnižší teplotu látky, při níž lze páry při povrchu zapálit. Páry se však rychle spotřebují a hoření dále neprobíhá.

Teplota hoření značí nejnižší teplotu látky, při níž se vyvíjí dostatek par, aby látka po iniciaci sama trvale hořela.

Teplota vznícení značí nejnižší teplotu, při níž se látka samovolně zapálí a hoří.
Reakcia na: Axel #17974:
no našiel som všelijaké údaje, čo sa týka toho teplotného bodu. Skúsim tie hodnovernejšie:

Nafta
www.slovnaft.sk/repository/376775.pdf
Teplota vnietenia: približne 215°C
Teplota vzplanutia: najmenej 56°C ❓

Benzín
www.slovnaft.sk/repository/376773.pdf
Teplota samozápalnosti: približne 220°C
Teplota vzplanutia: -25°C ❓

No, čo to tou teplotou vzplanutia myslia, netuším.
Rozhodne ale netreba zabúdať na prchavosť látky. Kým benzín je veľmi prchavý, tak nafta je málo. Učili ma, že v skutočnosti sa zapália len výpary a z nich samotný benzín, a že len výpary sú výbušne, benzín iba horí...

Pripadám si teraz ako Mythbusters (boriči mýtov) ? ?
Reakcia na: TA #17972:
Menší preklep. Pardon.
31-6295
36-5006
71-1011

Info:Rišo ktorému nejde pripojenie na wap ? ?
Reakcia na: Peter55 #17975:
nie že by nechali starého gazdu ale dajú nového takto potom vyzerá ?
Reakcia na: kotelak #17970:
Tušil som to, nový gazda ma ťažkú nohu na spojku... aj to cítiť....
Reakcia na: BMko #17966:
Vdaka za zopakovanie cinnosti diesla... Mna fakt zaujimala len ta teplota, pri ktorej sa nafta pri beznom tlaku vznieti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.