hej, v stredu vecer (17-18h) sa vykolajila pravdepodobne 402 pri zjazde z Jazera pod most pri VSS. L3,7,9,R3 chodili do Barce a bol riadny chaos. Briky co boli na jazere postupne nacuvali (!) az cez krizovatku pri VSS a cez Barcu sa vratili na linky. Vecer tam isli opravovat ten obluk kde sa to stalo a rano sa uz chodilo normalne
Kedze cestujem vo vlaku do TN, konecne vyuzijem pripojenie cez WAP. Dnes kratko po 11:00 sa vykolajila suprava L6 pri Sportovej hale. Pred par minutami nastalo dalsie vykolajenie na NMMM! Tento tyzden je to uz 4. vykolajenie v poradi a urcite nie su z dovodu nedodrziavania rychlosti. Zda sa, ze kosicky kolajovy system sa zacina rucat...
je to softwareova chyba, ako tvrdi diggi. viem o vozoch 2001, 2005 a 1018. je to nova verzia, ktora opaet "nevysla" a teraz ma caka vrazda. vsimnite si vaecsi font a vnutorny display... myslim, ze tymto nepodarkom pridem o tvorbu BUSE... Oooh happy day...
Dopravák : Netvrdil by som,že to robí zámerne. Určite si si všimol,že horná riadok má iný font,teda je väčší. Možno je to nejaká chyba v programe, treba sa spýtať Robina. Mimochodom to isté je aj na trolejbuse 1018.
Dnes to teda bolo ako v kocurkove... Rano som videl supravu 386+387 na l. 7 so zadnym zrkadlom (bahoza) sklopenou dopredu pred kabinu B vozidla. Poobede uz to zrkadlo bolo sklopene prečd predne dvere B vozidla, takze uz tam chybala len dopravna znacka zakaz vjazdu (vstupu) vozidlam (ludom) s vyskou >1,3 m. Podvecer som dotycnu supravu videl znova a zrkadlo bolo o5 sklopene pred kabinu...
Inac hlasenie zastavok je stale na rovnakej (ubohej) urovni. Dnes to bola 5232-ka na 13-ke, 17.55 na TU, smer Krasna.
Cas odchodu z vychodzej zastavky je u vodicov zafixovany tak, ze vtedy len treba docitat dennu tlac, precistit si okuliare a k nastupistu pristavit 2 min. po odchode. Dnes L6 zel. stanica 9.16 +2min. 386+387. Vsak ludia pockaju na prijemnom kosickom vetriku.
L22A -o 14:03 odchod zo zastávky Mlynská bašta - naprázdno (ani jeden cestujúci)
Tak sa u nás jazdí! Jednoduchšie je obmädziť spoje na silných linkách a nechať premávať nevyťažený spoj ne nepotrebnej linke!
Ďakujem vodičovi 14TrM 2003 L70 za super pomalú jazdu, stíhanie červenej na každom semafóre a preplnenej 70tke, ako ani nepamätám (pri HPTesco sa už skoro nevtrepali ľudia do voza)
Drobny detail, nalepky TEXACO su pozostatky po jazde zrucnosti vodicov na uvedenej suprave (386+387). TEXACO venovalo do sutaze nejake hodnotne ceny v podobe tovarov (oleje a pod.).
Neviete nejake podrobnosti, co to bolo dnes pri starej radnici na Ul. Cs. armady? Videl som len tolko, ze Karosa 952 nezist. evid. c a linky mala stret s dodavkou Citroen.Nic vazne, len plecharina,
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.