- o 12:13 sa na Furči míňali 1011 (L71), ktorá išla prázdna dole a 6267, ktorá išla hore na Lingov z garáže ( iba v predu mala cieľ linky 71) - o 12:17 odišla z Lingova 6267 namiesto 1011 (neviem kde si prehodili cestujúcich, lebo o 13:50 prišla na Lingov už 1011 - od KVPčka :-))
- na autobusoch na zadnom skle sa objavuje (je nalepená) reklama - dosť nevkusne to pôsobí
Áno, nie sú totiž prepojené zbernicou. Zatiaľ... Týka sa to jedinej súpravy T3 s BUSE, #361+414 a troch súprav T6, #608+609, 622+623 a 628+629. Iné dvojičky s BUSE nemáme.
Takže ako som sa dnes dozvedel, k nehode došlo údajne po tom, ako na smer voľno prechádzala uvedená T3 súbežne s KT8 na L5 a s auto sa čelne stretlo s T3 po tom, ako sa náhle objavilo spoza KT8. Vodič pravdepodobne prehladol červenú vo svojom smere a mysliac si, že má zelenú a že KT8 už prešlo na stop, si to švihol rovno po tom, ako prešla.
Tak v tej električke musel sedieť buď slepý vodič alebo to urobil úmyselne, aby demonštroval svoju silu. Keď ide električka v smere od krajského súdu, tak pri odbočovaní áut v smere N.O.-Rastislavova je ich už z diaľky vidieť, takže som presvedčený, že vodič električky mohol zrážke zabrániť.
536 pri jazde z "A" kabiny (t.č. opačne, pretože v bežnej premávke sa jazdí z "B" kabíny) zasa celý čas svietia smerovky na ľavej časti. Nechápem vodiča, prečo nejde na výmenu vozidla alebo si o ňu nezažiada.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
L71 - 1002, 1005, 1007, 1010, 1012, 1017, 1003z
L72 - 1008, 1009, 1013, 1016, 1018, 1020
L70 - 2001, 2005, 2007 (70035, 70025, 70015)