L2 - 605, 607, 617
L5 - 6413
L4 - 400, 616, 626
L6 - 337, 405, 417 (388)
L9 - 508, 512, 517, 521, 406, 606, 613
X - 500, 513
L71 - 1010, 1011
L72 - 2001, 2004, 2007
L17 - 5227, 6284
L18 - 3201, 3203
L19 - 3507, 3510, 3534
L20 - 5241
L32 - 3506, 3531
L33 - 5232
L34 - 3213, 4095
L36 - 3505, 3525, 5223
L5 - 6413
L4 - 400, 616, 626
L6 - 337, 405, 417 (388)
L9 - 508, 512, 517, 521, 406, 606, 613
X - 500, 513
L71 - 1010, 1011
L72 - 2001, 2004, 2007
L17 - 5227, 6284
L18 - 3201, 3203
L19 - 3507, 3510, 3534
L20 - 5241
L32 - 3506, 3531
L33 - 5232
L34 - 3213, 4095
L36 - 3505, 3525, 5223
Záchvat
1. Ten stručný návod je podľa mňa komplikovaný. Keď predsa nahodím linku, tak nepotrebujem nahadzovať žiadny cieľ (zvlášť keď v službách je v tomto číslovaní riadny zmätok) ale navolím si rovno 6 a šípkami si vyberiem smer hlásenia. Tam niet čo pokašlať.
2. To umiestnenie BUSE je totálne nešťastné, ten kto to robil, v živote nesedel za volantom a neovládal to napríklad hoc aj za jazdy a to je treba často krát (časová tieseň, korekcie atď.) Výnimkou je len Karosa.
3. Veľa vodičov na to nevidí, respektíve potrebuje k tomu okuliare. Ale budú ti prd platné, keď to antireflexné sklíčko sa ti aj tak leskne...
4. Upozorňujeme sa pokiaľ to je možné, ale veľa vodičov už také výjavy jednoducho ignoruje. Ešte stále niektorým busom jednoducho ukazuje každá tabuľa čosi iné...
Teraz k nám nastupuje kopec nových vodičov, choď sa ich osobne spýtať, čo im vraví BUSE. Vedia len to, že ho majú používať, ale ako? Chodia sa pýtať po konečných... ale keď to ma kopec iných starostí, tak mu to vysvetľuj...ale prosím...mali sa o to viac zaujímať na zácviku.
Ja si nemyslím že sato nedá, len ta chuť chcieť tu chýba a nielen u vodičov...