Reakcia na: balky #674:
Rozlišuj prosím medzi zmysluplnosťou linky a zmysluplnosťou intervalu. Stará L5 plnila jedinú funkciu - spájala Južnú triedu s Moldavskou cestou a Triedou SNP. Nič iné neplnila. Ktorákoľvek jej ďalšia funkcia bola nahraditeľná inou linkou. Okrem toho bola zbytočne dlhá a tým pádom sa pomerne ťažko koordinovala s inými linkami.Pre obnovenie L5 nepoužívaj argumenty typu, že L9 je preplnená, lebo tam je riešením skrátenie intervalu a nie zavedenie novej linky. Pevne verím, že sa aj Košice dožijú prestupnej tarify. Potom sa aj Košičania budú musieť naučiť, že liniek má byť čo NAJMENEJ a intervaly na nich čo NAJKRATŠIE. Za týmto účelom bude musieť veľa súčasných liniek zaniknúť. A kiežby zanikla.
Takéto zásadné debaty by asi skôr opisovači výpravy videli v diskusnom fóre. Zaberáme im miesto

Re #687 1018: Plný súhlas.
Sarko
Tá prelepená tabuľa je výtvor od 1018.
Ja som dnes prišiel do KE s R 609 Spišan s pravidelným príchodom o 19:50. Z vlaku sa vyrojilo veľké množstvo študentov a mnohí z nich si to namierili na zastávku električky. Spoj L6 o 19:56 sa síce zaplnil "do hlavy", potešilo ma však, že na zastávke som ešte napočítal 80 študentov. Na spoj L5 o 19:59 však ešte mnohí dobiehali, takže odhadujem zaplnenosť cca 100 ľuďmi. Na nasledujúcich zastávkach pristupovali ďalší ľudia, takže vyťaženosť spoja bola 100%-ná.