Áno. Ing. Šestina z MDVaRR, milovník normálneho rozchodu, si vymyslel, že dvojrozchodný úsek sa musí kolaudovať aj na normálnom rozchode. Tak sa pod jednu T3 zaviažu vaše podvozky, na podvalníku sa prevezie na miesto, prejde jednu koľaj, preoží sa trailerom na druhú, prejde druhú koľaj, odvezie sa naspäť do vozovne a podvozky sa vám vrátia.
zastávka pri amfiteátri je veľmi zle umiestnená, úplne k obrubníku sa ani pristaviť nedá, pretože by autobus pri vchádzaní previsom pozrážal ľudí, prípadne zrkadlom rozbil prístrešok. Ale máte pravdu, zbytočná diskusia ?
Autobusy stoja od obrubníka ďaleko najmä preto, pretože ľudia stoja pomaly na ceste a keby chceli íst autobusy úplne k obrubníku, tak niekomu rozbijú so späťákom hlavu...
To, že môj nick je Dispecer ešte stále zo mňa nerobí zamestnanca DPMK. ?
A neviem, či ste si všimli, ale nie ste na stránke DPMK - tá má totiž adresu www.dpmk.sk.
imhd.sk je stránka nadšencov verejnej dopravy, ktorí si myslia, že poskytovanie informácií dopravcami môže byť i na vyššej úrovni. Preto tu nájdete kopu informácií o MHD, často podané takou formou, aby ste im rozumeli i vy.
Ale my, nadšenci o sťažnostiach môžeme maximálne tak diskutovať, keďže málokto z nás je tým zamestnancom DPMK (ak tu vôbec nejaký taký je), ktorý to právo udeľovať nejaké tresty vodičom má. Preto sa snažíme Vaše sťažnosti nasmerovať do DPMK. Tam tie sťažnosti riešiť podľa zákona nielen môžu, ale aj musia. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
rpopo
L 71: 4754, 4744, 4753, 4704, 4752, 4727, 4705, 3301, 3304
L 72: 4706, 4723, 4711, 3502, 4743, 4728, 4721, 3314 ? , 3313